Κυριακή, 26 Ιούν, 2022

  • Διαδηλώσεις εναντίον της αντιδραστικής απόφασης, συλλήψεις και καταστολή
  • Το τέλος ενός μοναδικού,επίπονου και όμορφου τελικά ταξιδιού
  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ: Με το ΚΚΕ στις εκλογές για να γράψουμε το σενάριο των δικών μας αναγκών
  • Βασίλης Κωνσταντινόπουλος, στέλεχος ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ: «Έχουμε μια κυβέρνηση που είναι η χειρότερη της μεταπολίτευσης»
  • Δήλωση του Αλέκου Μόσχου για την ολοκλήρωση της κυκλοφορίας της έντυπης "ΑΛΛΗΣ ΑΠΟΨΗΣ"
  • ΤΟ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΒΛΩΣΕΙΣ: Τα δικαιώματα των γυναικών είναι αδιαπραγμάτευτα!
Διαδηλώσεις εναντίον της αντιδραστικής απόφασης, συλλήψεις και καταστολή1 Το τέλος ενός μοναδικού,επίπονου και όμορφου τελικά ταξιδιού2 ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ: Με το ΚΚΕ στις εκλογές για να γράψουμε το σενάριο των δικών μας αναγκών3 Βασίλης Κωνσταντινόπουλος, στέλεχος ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ: «Έχουμε μια κυβέρνηση που είναι η χειρότερη της μεταπολίτευσης»4 Δήλωση του Αλέκου Μόσχου για την ολοκλήρωση της κυκλοφορίας της έντυπης "ΑΛΛΗΣ ΑΠΟΨΗΣ"5 ΤΟ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΒΛΩΣΕΙΣ: Τα δικαιώματα των γυναικών είναι αδιαπραγμάτευτα!6

Το Σχόλιο της Ημέρας

Ποιοι αδειάζουν τα κρατικά ταμεία, ποιοι τα γεμίζουν και ποιοι είναι οι μπαταχτσήδες

Προχθες στις Βρυξέλλες βρέθηκαν τόσο ο Κ. Μητσοτάκης, όσο και ο Α. Τσίπρας. Ο πρώτος για να πάρει μέρος στη Σύνοδο Κορυφής της ΕΕ και ο δεύτερος για την Προπαρασκευαστική Σύνοδο των κομμάτων της ευρωπαϊκής σοσιαλδημοκρατίας. Και οι δύο στήριξαν την επέκταση της ΕΕ «προς ανατολάς», αλλά και τις κυρώσεις στη Ρωσία, αποφάσεις δηλαδή που ρ... Περισσότερα

«Τίνος είναι βρες γυναίκα τα παιδιά»…(‘Η ποιος πληρώνει το μάρμαρο)

από Η Άλλη Άποψη
«Τίνος είναι βρες γυναίκα τα παιδιά»…(‘Η ποιος πληρώνει το μάρμαρο)

Γράφει ο Αλέκος Χατζηκώστας

Με  αφορμή τα εγκαίνια τμήματος της Ιονίας Οδού από τον πρωθυπουργό νέος «καυγάς» ξέσπασε σχετικά με την πατρότητα του έργου. Χαρακτηριστικά ο συμπατριώτης μας Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, υπουργός Μεταφορών επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ τόνισε : «…Εργάστηκα κι εγω  ως Υπουργός  Υποδομών, με  τους συνεργάτες μου και έφερα στη Βουλή για ψήφιση, μετά από 5 χρόνια διακοπής του έργου, τις νέες τροποποιημένες συμβάσεις. Τα έργα ξανάρχισαν και ολοκληρώθηκαν χάρις στις προσπάθειες των υπηρεσιών του υπουργείου, των κατασκευαστών και  αυτών που χρηματοδότησαν το έργο.Χρειάστηκε  ισχυρή πολιτική απόφαση και  πολύ σκληρή δουλειά. Τίποτε δεν γίνεται με αφορισμούς και δημαγωγία…»

Από τη πλευρά του ο Α. Τσίπρας υπογράμμισε: «…«Είναι μεγάλη η χαρά μας καθώς παραδίδουμε οδικό έργο στρατηγικής σημασίας για την Ήπειρο, ένα έργο που βγάζει από την απομόνωση την Δυτική Ελλάδα..Ένα όραμα για χιλιάδες πολίτες μιας ξεχασμένης γωνιάς της πατρίδας μας παίρνει σάρκα και οστά. Το έργο αυτό δίνει μεγάλη αναπτυξιακή ώθηση στην ανάπτυξη, στο εμπόριο, στον τουρισμό και θα παίξει ρόλο στην ανάκαμψη και την ανασυγκρότηση της Δυτικής Ελλάδας και της Ηπείρου»

Να υπογραμμίσουμε όμως τα εξής:

1.Ειδικά στην Ιόνια Οδό θα λειτουργούν συνολικά τέσσερις μετωπικοί σταθμοί (Κλόκοβα, Αγγελόκαστρο, Τέροβο και Μενίδι) και τέσσερις πλευρικοί (Μεσολογγίου, Γαβρολίμνης, Αρτας και Γοργόμυλου), που θα προσθέσουν νέα βάρη στις εργατικές - λαϊκές οικογένειες της περιοχής, καθώς θα πληρώνουν ακριβά τις καθημερινές μετακινήσεις τους. Ενώ το ταξίδι Αθήνα - Ιωάννινα, μαζί με τη χρήση της γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου, που είναι 13,30 ευρώ για οδηγούς ΙΧ, θα κοστίζει συνολικά 37,25 ευρώ!

2. Να σημειώσουμε ότι από την περιβόητη «επαναδιαπραγμάτευση» που έκανε η κυβέρνηση για το ύψος των αποζημιώσεων που απαιτούσαν οι παραχωρησιούχοι (μεγάλοι κατασκευαστικοί όμιλοι) για την επανεκκίνηση των έργων στους αυτοκινητόδρομους, προκύπτει ότι τελικά για την επανεκκίνησή τους οι παραχωρησιούχοι έλαβαν επιπλέον 460 εκατομμύρια ευρώ παραπάνω από τα αρχικά συμφωνηθέντα τιμήματα.Ειδικά για την Ιόνια Οδό, έργο που θα εκμεταλλεύεται για 30 χρόνια η εταιρεία παραχώρησης «Νέα Οδός» (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ), το συνολικό κόστος ξεπέρασε το 1,2 δισ. ευρώ και από αυτά μόλις 200 εκατομμύρια περίπου φαίνεται να είναι τα ίδια κεφάλαια που κατέβαλε η εταιρεία. Το υπόλοιπο ποσό καλύφθηκε από την απευθείας συμμετοχή του Δημοσίου, ύψους 330 εκατ. ευρώ, δάνεια με εγγύηση του Δημοσίου και έσοδα από τα διόδια για το διάστημα 2008 - 2015...

3. Τα λαϊκά στρώματα συνεχίζουν να πληρώνουν πανάκριβα την κατασκευή και χρήση των οδικών αξόνων, με υπέρογκα διόδια. Να τονίσουμε ακόμη ότι , τα λεγόμενα "μεγάλα έργα" ούτε ανάπτυξη προς όφελος του λαού εξασφάλισαν, ούτε την καπιταλιστική κρίση απέτρεψαν, ούτε την ανισομετρία από περιοχή σε περιοχή εξάλειψαν.

Έχει διαβαστεί 446 φορές

Σχόλια

  • Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό το άρθρο.
 
Παρακαλώ περιμένετε...

Δεν σας επιτρέπεται η υποβολή σχολίων. Παρακαλούμε συνδεθείτε.

Αναζήτηση

advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement

Συνέντευξη τύπου της πρέσβειρας της Κούβας Zelmys María Domínguez Cortina

Το βιβλιοχαρτοπωλείο «EΠΙΚΑΙΡΟ» κοντά σας με υπηρεσία Delivery!

advertisement
advertisement
advertisement
advertisement

Το βιβλιοχαρτοπωλείο «ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΟ» κοντά σας με υπηρεσία Delivery!

advertisement

«Η Εθνική Αντίσταση στη Βέροια: Ένα οδοιπορικό στους δρόμους της πόλης μας και στη ιστορία της χώρας μας»

«Άτιμη Ασφαλιστική»

advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement

Ο Καιρός στη Βέροια



Ο καιρός τώρα

Λιακάδα
Λιακάδα
Θερμοκρασία 30 °C
Άνεμος Β 2-3 μποφόρ

Κυριακή, 26 Ιουνίου

Κυρίως λιακάδα
Κυρίως λιακάδα
Θερμοκρασία 20 ως 33 °C
Άνεμος ΑΒΑ 2-4 μποφόρ

Δευτέρα, 27 Ιουνίου

Λιακάδα
Λιακάδα
Θερμοκρασία 21 ως 33 °C
Άνεμος Α 2-3 μποφόρ

Ποιός είναι online

Έχουμε online 354 επισκέπτες και 0 μέλη.