Κυριακή, 15 Ιουν, 2025

  • Τα χειρόγραφα του θανάτου:  Όταν το μυστήριο συναντά την ιστορία… (Βιβλιοκριτική)
  • ΜΩΡΑΙ ΠΑΡΘΕΝΑΙ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ με ΝΕΤΑΝΙΑΧΟΥ
  • Μαθητικό φεστιβάλ της ΚΝΕ στη Βέροια
  • «ΛΑΔΙ» ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΤΗ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ ΙΡΑΝ!
  • Η ΚΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣτΕ ΓΙΑ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
Τα χειρόγραφα του θανάτου:  Όταν το μυστήριο συναντά την ιστορία… (Βιβλιοκριτική)1 ΜΩΡΑΙ ΠΑΡΘΕΝΑΙ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ2 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ με ΝΕΤΑΝΙΑΧΟΥ3 Μαθητικό φεστιβάλ της ΚΝΕ στη Βέροια4 «ΛΑΔΙ» ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΤΗ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ ΙΡΑΝ!5 Η ΚΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣτΕ ΓΙΑ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ6

Το Σχόλιο της Ημέρας

Ανθρωπισμός...

Ανθρωπισμός...

«Εκατοντάδες φορτηγά. Εκατομμύρια γεύματα. Αυτή είναι μια από τις μεγαλύτερες ανθρωπιστικές επιχειρήσεις στον κόσμο αυτή τη στιγμή και πραγματοποιείται στη Γάζα. Γρήγορη, άμεση βοήθεια στους πολίτες, χωρίς μεσάζοντες. Χωρίς κόστος, χωρίς έλλειψη. Σταθερή, αυξανόμενη ροή βοήθειας που σώζει ζωές σε πλήρη συμμόρφωση με το διεθνές ανθρωπισ... Περισσότερα

ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ: Διαφημίζει τα αντιλαϊκά επιτεύγματα της...

από Η Άλλη Άποψη
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ: Διαφημίζει τα αντιλαϊκά επιτεύγματα της...

Το πώς θα διαφημίσουν τα αντιλαϊκά «επιτεύγματα» που προώθησε και προωθεί η κυβέρνηση για να καταστήσει τη χώρα «ελκυστικό προορισμό» για τις επενδύσεις του κεφαλαίου, ήταν το ζήτημα που κυριάρχησε στη χτεσινή, πρώτη συνεδρίαση του Συμβουλίου Εθνικής Επικοινωνιακής Πολιτικής (ΣΕΕΠ), υπό την προεδρία του πρωθυπουργού, στο Μέγαρο Μαξίμου.

Το εν λόγω Συμβούλιο ιδρύθηκε με το νόμο 4339/2015 και σύμφωνα με την κυβέρνηση φέρει την αρμοδιότητα για το στρατηγικό σχεδιασμό, τη χάραξη και την αξιολόγηση της λεγόμενης «εθνικής επικοινωνιακής πολιτικής», καθώς και για την κεντρική διαχείριση «επικοινωνιακών κρίσεων».

Στο ΣΕΕΠ συμμετέχουν οι υπουργοί Εσωτερικών, Οικονομίας, Ανάπτυξης, Εθνικής Αμυνας, Πολιτισμού, Εξωτερικών, Οικονομικών, Επικρατείας αρμόδιος για την εθνική επικοινωνιακή πολιτική.

«Αποστολή του ΣΕΕΠ είναι η οικοδόμηση και η συνεκτική διαχείριση θετικής εικόνας της Ελλάδας στη διεθνή και εσωτερική κοινή γνώμη» αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή του το Μέγαρο Μαξίμου.

Σε αυτό το πλαίσιο, γίνεται καθαρό ότι αποστολή του ΣΕΕΠ είναι αφενός ηεκπομπή σαφούς μηνύματος προς τους επενδυτές ότι το περιβάλλον στην Ελλάδα, έπειτα από την πολιτική όλων των προηγούμενων χρόνων, πολιτική περιστολής εργασιακών, ασφαλιστικών δικαιωμάτων και προώθησης των καπιταλιστικών αναδιαρθρώσεων, είναι ιδανικό για την απόδοση κερδών στο κεφάλαιο.

Παράλληλα, τόσο από τα παραπάνω όσο και από την εισήγηση του Αλ. Τσίπρα, γίνεται σαφές ότι η προσπάθεια έχει ένα ακόμα σκέλος: Το καταλληλότερο αμπαλάρισμα της εφαρμοζόμενης πολιτικής για πλασάρισμά της στο εσωτερικό της χώρας σαν δυνάμει ωφέλιμης και για το λαό.

«Αποστολή της κυβέρνησης είναι να παράγει πολιτικές και έργο σε μια σειρά από τομείς, με θετικά πολλαπλασιαστικά αποτελέσματα για την οικονομία και την κοινωνία. Απαραίτητη σε αυτό το πλαίσιο η προβολή των πολιτικών και των αποτελεσμάτων τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό της χώρας, η επικοινωνιακή προβολή της Ελλάδας που σιγά σιγά αλλάζει» ισχυρίστηκε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός.

Επιβεβαιώνοντας ότι στόχος αυτής της «επικοινωνιακής προβολής» θα είναι η υποστήριξη στρατηγικών επιλογών του εγχώριου κεφαλαίου, ο Αλ. Τσίπρας πρόσθεσε ότι «η φήμη και η εικόνα μιας χώρας αποτελούν ένα άυλο κεφάλαιο που επηρεάζει άμεσα τον τουρισμό, τις επενδύσεις, τις εξαγωγές, καθώς και κάθε άλλη πτυχή της οικονομικής και πολιτικής ζωής (...) Σε αυτή την ιστορική στιγμή, έχουμε τη δυνατότητα να ξαναφτιάξουμε την εικόνα και τη φήμη της Ελλάδας και να προκαλέσουμε εκούσια ένα ντόμινο θετικών εξελίξεων».

Σύμφωνα με τον ίδιο, «η στρατηγική διαχείριση της εικόνας της χώρας δεν αποτελεί επιλογή, αλλά αναγκαιότητα εθνικής σημασίας» και η κυβέρνηση οφείλει να συντάξει «ένα ολοκληρωμένο σχέδιο επικοινωνιακής πολιτικής», με σκοπό την «οικοδόμηση μιας θετικής εικόνας της σύγχρονης Ελλάδας (...) ρεαλιστικής, που θα βασίζεται στα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα».

Σε αυτό το πλαίσιο, υποδεικνύοντας και τα μέσα για την «οικοδόμηση ενός ενιαίου εθνικού σήματος (brand)», αναφέρθηκε σε διπλασιασμό των διαφημιστικών δαπανών στον τομέα του τουρισμού, εφαρμογή επικοινωνιακών προγραμμάτων και δράσεων όλων των φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα, συνεργασία και σύνδεση των γραφείων Τύπου των υπουργείων με τη ΓΓΕΕ, με στόχο την ενιαία προβολή του κυβερνητικού έργου στο εξωτερικό και εσωτερικό της χώρας, πρωτοβουλίες επικοινωνιακού χαρακτήρα ανά υπουργείο, διοργάνωση fame trips, δράση διακεκριμένων και καινοτόμων προσωπικοτήτων (ambassadors), διαδικτυακή πύλη αφιερωμένη στις δράσεις κάθε υπουργείου, με σαφή και κοινή επικοινωνιακή ταυτότητα, ανάληψη και επικοινωνιακή υποστήριξη μικρών και μεγάλων πρωτοβουλιών, οι οποίες θα λειτουργήσουν ως πόλος έλξης του διεθνούς ενδιαφέροντος, προώθηση της Αθήνας ως «δημιουργική Αθήνα» κ.ά.

Έχει διαβαστεί 342 φορές

Σχόλια

  • Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό το άρθρο.
 
Παρακαλώ περιμένετε...

Δεν σας επιτρέπεται η υποβολή σχολίων. Παρακαλούμε συνδεθείτε.

Αναζήτηση

Κυκλοφόρησε το νέο (11ο) βιβλίο του Αλέκου Χατζηκώστα «Τα χειρόγραφα του θανάτου»

Γλυκιά γιασεμιά μου

advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement

Με ένα κλικ στο κανάλι μας στο Yutube!

advertisement

Το βιβλιοχαρτοπωλείο «ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΟ» κοντά σας με υπηρεσία Delivery!

advertisement

Ημερολόγιο

Ποιός είναι online

Έχουμε online 193 επισκέπτες και 0 μέλη.