Νέες αυξήσεις στις τιμές του ρεύματος θα επιβαρύνουν τα λαϊκά νοικοκυριά, τον Δεκέμβρη, ως αποτέλεσμα της απελευθερωμένης αγοράς Ενέργειας, της «πράσινης μετάβασης» και του Χρηματιστηρίου Ενέργειας, όπου αυξήθηκαν οι τιμές συμπαρασύροντας τα τιμολόγια. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Ρυθμιστικής Αρχής που αναρτήθηκαν σήμερα οι νέες ... Περισσότερα
Μειώσεις...
Τελευταία ενημέρωση από Η Άλλη Άποψη
Μειώσεις...
Τη μείωση της τιμής των διοδίων στην Αττική Οδό κατά 30 λεπτά του ευρώ διαφήμισε ο Κυρ. Μητσοτάκης από τη Θεσσαλονίκη, υποδυόμενος τον ...εξολοθρευτή της ακρίβειας
Για άλλη μια φορά η κοροϊδία περισσεύει από την κυβέρνηση, που ό,τι δίνει στη μία τσέπη το παίρνει «επί 3» από την άλλη. Ετσι και με τα διόδια της Αττικής Οδού. Πρώτα απ' όλα, μιλάμε για μια νέα σύμβαση παραχώρησης για 25 χρόνια σε επιχειρηματικούς ομίλους, που μετατρέπουν το οδικό δίκτυο σε κερδοφόρο τσιφλίκι τους, σαν να το κληρονόμησαν από τους παππούδες τους και να μη φτιάχτηκε με λεφτά του λαού! Μόνο την περίοδο 2019 - 2023 οι μέτοχοι της Αττικής Οδού μοιράστηκαν πάνω από μισό δισ. ευρώ από τα διόδια που πληρώνουν εκατομμύρια μεροκαματιάρηδες. Ακόμα και η μείωση που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός είναι προσωρινή (για 5 χρόνια), ενώ στη συνέχεια ανοίγει ο δρόμος για νέες ανατιμήσεις. Αν μάλιστα υιοθετηθεί η «κλιμακωτή» τιμολόγηση όπως γράφεται, τότε στις ώρες αιχμής τα διόδια μπορεί να φτάσουν και τα 3,25 ευρώ!
... πουρμπουάρ
Σε κάθε περίπτωση, ένας εργαζόμενος θα συνεχίσει να πληρώνει 5 ευρώ για να χρησιμοποιεί την Αττική Οδό, που δεν φημίζεται ούτε για την ασφάλειά ούτε για την εξυπηρέτηση, αν κρίνουμε από το καθημερινό μποτιλιάρισμα, τα συχνά ατυχήματα αλλά και το φιάσκο του εγκλωβισμού στα χιόνια το 2022. Τέλος, για να μην κοροϊδευόμαστε, δεν έχουν περάσει ούτε πέντε μήνες απ' όταν η κυβέρνηση επέβαλε αυξήσεις 8% στα διόδια του υπόλοιπου εθνικού δικτύου, όπου «κουμάντο» κάνει η ίδια εταιρεία που αναλαμβάνει και την Αττική Οδό. Συγκεκριμένα, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ελέγχει κατά 100% τις συμβάσεις των οδικών παραχωρήσεων Νέα Οδός (Ιόνια Οδός και Αθηνών - Λαμίας) και Κεντρική Οδός (Ε65), έχει μερίδιο 17% στην Ολυμπία Οδό, ενώ έχει κερδίσει και περιμένει την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης της Εγνατίας Οδού και τριών κάθετων οδικών αξόνων της (ποσοστό 75%) για 35 έτη. Μετά από τόση ...μασαμπούκα στο εθνικό δίκτυο, δεν της κοστίζει τίποτα το «πουρμπουάρ» των 30 λεπτών ανά διέλευση στην Αττική Οδό.