«Σιγήν ιχθύος» τηρούν ακόμα και σήμερα όλα τα κόμματα για την πρόταση νόμου των 630 συνδικάτων που προβλέπει την επαναφορά των ΣΣΕ και την κατάργηση των αντεργατικών νόμων που τσακίζουν τους μισθούς.Υπενθυμίζεται ότι η πρόταση κατατέθηκε στη Βουλή από το ΚΚΕ και αποτελεί απάντηση στην κυβέρνηση, που ετοιμάζεται να ψηφίσει έναν ακόμα νό... Περισσότερα
Πατρίδα...
από Η Άλλη Άποψη
Η συμμετοχή της Ελλάδας στην ευρωενωσιακή επιχείρηση «Aspides» κοστίζει έως και μισό εκατομμύριο ευρώ τη μέρα. Για την αστική τάξη όμως και το κράτος της, τα χρήματα αυτά είναι μια αναγκαία ...επένδυση, για να αποδώσει ο στρατηγικός στόχος ανάδειξης της χώρας σε διαμετακομιστικό κόμβο, με πυλώνες τον ελληνόκτητο στόλο, από τη μια, και το λιμάνι του Πειραιά, από την άλλη. Αρκεί να ανατρέξει κανείς στα στοιχεία για τη διακίνηση κοντέινερ που δίνει η COSCO.
Για πρώτη φορά εδώ και χρόνια, στους δύο τερματικούς που διαχειρίζεται η «Piraeus Container Terminal», διακινήθηκαν τον Μάρτη 343.000 εμπορευματοκιβώτια, έναντι 405.000 τον ίδιο μήνα πέρυσι (πτώση 15,4%). Μεταξύ Γενάρη - Μάρτη 2024 η διακίνηση παρουσίασε μείωση 11,4% σε σχέση με το 2023. Αντίστοιχα η διακίνηση από την προβλήτα 1, την οποία διαχειρίζεται ο ΟΛΠ, σημείωσε στο τρίμηνο πτώση 3,7%. Το λιμάνι του Πειραιά έχει υποστεί τις μεγαλύτερες επιπτώσεις από τον πόλεμο στην Ερυθρά Θάλασσα, λόγω της εγγύτητας με τη Διώρυγα του Σουέζ.
Ετσι εξηγείται και η πρεμούρα της κυβέρνησης όχι μόνο να στείλει φρεγάτα 3.500 χιλιόμετρα μακριά από τη χώρα, αλλά να ηγηθεί και της ευρωπαϊκής αποστολής. Ως γνωστόν, άλλωστε, «πατρίδα» για το κεφάλαιο είναι όπου διακυβεύονται τα ζωτικά του συμφέροντα. Καμιά σχέση δηλαδή με την πατρίδα των εργαζομένων και του λαού.