Σε άλλα επίπεδα έχει ανέβει η ισραηλινή και ευρωατλαντική προπαγάνδα, που αναπαράγεται αμάσητη και στη χώρα μας, με αφορμή την απελευθέρωση των ομήρων.Μη έχοντας κάποια άλλη ιστορία να διηγηθούν, ο στρατός και η κυβέρνηση του Ισραήλ παρουσιάζουν ως απόδειξη της «παλαιστινιακής βαναυσότητας» την εικόνα των αδυνατισμένων ομήρων που απελε... Περισσότερα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΜΕ: Να αποσύρει το υπουργείο την εγκύκλιο για τις λεγόμενες «δημιουργικές εργασίες»
Τελευταία ενημέρωση από Η Άλλη Άποψη
Την αντίθεσή του στην πρόσφατη εγκύκλιο τουυπουργείου Παιδείαςπου προβλέπει την εκπόνηση των λεγόμενων «Δημιουργικών Εργασιών» για το σχολικό έτος 2016 - 2017 με στόχο «την αξιολόγηση των μαθητών», εκφράζει ηΠανελλαδική Γραμματεία Εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ.
Όπως τονίζει, σκοπός αυτών των «Δημιουργικών Εργασιών» είναι να προετοιμάσουν τους εκπαιδευτικούς και τα σχολεία στις αλλαγές που προωθεί η κυβέρνηση στην εκπαίδευση και που υπαγορεύονται από την ΕΕ και τον ΟΟΣΑ.Επιπλέον προκύπτουν σοβαρά ζητήματα, καθώς οι εργασίες αυτές εντάσσονται στον ατομικό φάκελο του μαθητή, στο λεγόμενο «portfoliο», που είναι μια πιο αντιδραστική μορφή αξιολόγησης.
Το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών σημειώνει πως η καλλιέργεια πνεύματος ομαδικής συνεργασίας, η παιδαγωγική συνεργασία των διδασκόντων των διαφόρων ειδικοτήτων «πρέπει να προάγεται από όλα τα μαθήματα και το συνολικό πρόγραμμα, τη λειτουργία και τους σκοπούς του σχολείου. Οι συνοδευτικές εργασίες είναι ένα παιδαγωγικό εργαλείο για την αφομοίωση και την εμπέδωση της γνώσης που δεν μπορεί να αποσπαστεί από τη συνολική παιδαγωγική διαδικασία, πρέπει να αξιοποιείται από τους εκπαιδευτικούς στα πλαίσια του κάθε μαθήματος.»
Καλεί το υπουργείο να ανακαλέσει την εγκύκλιο για τις λεγόμενες «δημιουργικές εργασίες» και σημειώνει ότι σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει αυτές να γίνουν αφορμή να δημιουργηθούν ατομικοί φάκελοι - «portfolio» των μαθητών.