Με αφορμή την καταστροφική πυρκαγιά στο Λος Άντζελες, χορτάσαμε αναλύσεις για το πόσο επικίνδυνη είναι η κλιματική αλλαγή και πόσο ανήμπορο είναι το κράτος να την αντιμετωπίσει ακόμα και στη «μητρόπολη του καπιταλισμού», όπου καίγεται ανεξέλεγκτα η ισχυρότερη οικονομικά Πολιτεία της.Οι πιο ...προχωρημένοι, μάλιστα, κουνάνε το δάχτυλο σ... Περισσότερα
Παρουσίαση των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων του Τ.Ε.Ε. Ειδικής Αγωγής
από Η Άλλη Άποψη
ην Παρασκευή 17.06.2016 πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων που εκπονήθηκαν την τρέχουσα σχολική χρονιά. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους η Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Δ.Δ.Ε. Ημαθίας, κ. Ν. Σκεντερίδου, η Προϊσταμένη του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ημαθίας κ. Ε. Αναγνώστου , ο Διευθυντής του Εργαστηριακού Κέντρου Βέροιας, κ. Ν. Χασιώτης, πλήθος γονέων και κηδεμόνων. Οι μαθητές με την καθοδήγηση των καθηγητών τους παρουσίασαν το πολιτιστικό πρόγραμμα «Η συνέλευση των Αχαιών» (θεατρική παράσταση), το πολιτιστικό πρόγραμμα «Γνωρίζοντας τον κόσμο» και το πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με τίτλο «Κομποστοποίηση».
Οι σχολικές δραστηριότητες αποτελούν πράγματι ένα εξαιρετικό εργαλείο δραστηριοποίησης των μαθητών, έτσι ώστε να γίνουν ενεργά μέλη της σχολικής κοινότητας, να μαθαίνουν βιωματικά αναπτύσσοντας παράλληλα τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες, αλλάζοντας στάσεις και συμπεριφορές, ενώ ταυτόχρονα δημιουργούν συνεργασίες μεταξύ των σχολικών μονάδων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Στην περίπτωση του Τ.Ε.Ε. Ειδικής Αγωγής, η θεατρική σύμπραξη με το 5ο ΓΕ.Λ. Βέροιας και η παρουσίαση του θεατρικού έργου «6+1 Ιδέες» στα πλαίσια της Θεατρικής Άνοιξης των σχολείων αποτέλεσε το επιστέγασμα της προσπάθειάς μας να εφαρμόσουμε στην πράξη τη συνεργατική μάθηση.
Οι Σχολικές Δραστηριότητες είναι ένα εξαιρετικό εκπαιδευτικό εργαλείο για να υποκινηθούν και να κινητοποιηθούν οι μαθητές έτσι ώστε να γίνουν ενεργά μέλη στο Οι Σχολικές Δραστηριότητες είναι ένα εξαιρετικό εκπαιδευτικό εργαλείο για να υποκινηθούν και να κινητοποιηθούν οι μαθητές έτσι ώστε να γίνουν ενεργά μέλη στο κοινωνικό σχολείο, να μαθαίνουν βιωματικά, αναπτύσσοντας παράλληλα τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες αλλάζοντας στάσεις και συμπεριφορές ενώ ταυτόχρονα αναπτύσσονται συνεργασίες μεταξύ σχολικών μονάδων, μαθητών ικανότητες αλλάζοντας στάσεις και συμπεριφορές ενώ ταυτόχρονα αναπτύσσονται συνεργασίες μεταξύ σχολικών μονάδων, μαθητών και εκπαιδευτικών.