Η χτεσινή δήλωση του πρωθυπουργού ότι «δεν ήξερε» για τις παρακολουθήσεις και ο καβγάς που συνεχίζεται με τον ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΙΝΑΛ δεν μπορούν να κρύψουν τις ευθύνες της ΕΕ, και όλων διαχρονικά των κυβερνήσεων, για τη διαμόρφωση ενός επικίνδυνου και σκοτεινού θεσμικού πλαισίου που στο όνομα της «εθνικής ασφάλειας» διαμορφώνει και νομιμο... Περισσότερα
Τροποποιήσεις στην εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων
από Η Άλλη Άποψη
Τροποποιήσεις στην εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων για τις εξετάσεις της Α' και Β' Λυκείου κάνει το υπουργείο Παιδείας, κάτω από την πίεση των αντιδράσεων από μαθητές και εκπαιδευτικούς, που ζητούν την κατάργησή της.
Θυμίζουμε ότι τη φετινή χρονιά, με τα χιλιάδες κενά, αλλά και τα «πρωτόκολλα» - λάστιχο στην έξαρση της πανδημίας, η ύλη είναι αμφίβολο αν θα μπορέσει να ολοκληρωθεί σε όλα τα μαθήματα, παρά τους ισχυρισμούς του υπουργείου ότι τάχα έχει καλυφθεί.
Από τις οδηγίες που στέλνει το υπουργείο τώρα στα σχολεία για την Τράπεζα Θεμάτων, όπως φαίνεται ομολογεί έμμεσα ότι θα υπάρχουν περιπτώσεις που τα θέματα της Τράπεζας μπορεί και να μην έχουν διδαχθεί, οπότε προσπαθεί να προβλέψει εναλλακτικές. Συγκεκριμένα, προβλέπει ότι για κάθε θέμα στο οποίο θα πρέπει να εξεταστούν οι μαθητές από την Τράπεζα Θεμάτων, θα κληρώνονται τρία διαφορετικά θέματα και ο εκπαιδευτικός της τάξης θα επιλέγει ανάμεσα στα τρία ποιο θα δώσει στην τάξη του για εξέταση. Δίνεται έτσι η δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να επιλέξει το πιο βατό και να απαλύνει κατά το δυνατόν αυτήν τη σκληρή εξεταστική διαδικασία, με την τεράστια ύλη, που τα αποτελέσματά της, όταν εφαρμόστηκε, ήταν μεγάλα ποσοστά αποτυχίας και μετεξεταστέων.