Τη συμβολή της τεχνολογίας στην αναμόρφωση του δημόσιου συστήματος Υγείας εξήρε ο πρωθυπουργός κατά την επίσκεψή του στο υπουργείο Υγείας, διαφημίζοντας τη νέα τηλεφωνική γραμμή για την Υγεία και τα «βραχιολάκια» στα Επείγοντα, που ξεκίνησαν πιλοτικά στον «Ευαγγελισμό».Οι εφαρμογές της τεχνολογίας στην Υγεία μπορούν να σώσουν ζωές! Στα... Περισσότερα
Παρουσιάστηκε με επιτυχία το βιβλίο "Ο δυσλ3κτικός μαθητής του Δ. Διαμαντόπουλου
Τελευταία ενημέρωση από Η Άλλη Άποψη
Η αίθουσα εκδηλώσεων της Δημόσιας Βιβλιοθήκης της Βέροιας, αποδείχτηκε πολύ μικρή για να χωρέσει τους δεκάδες εκπαιδευτικούς και όχι μόνο που την κατέκλυσαν το απόγευμα της Τετάρτης 22 Οκτώβρη προκειμένου να παρακολουθήσουν την παρουσίαση του νέου βιβλίου του Διονύση Διαμαντόπουλου, Διευθυντής της Α/θμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας με τίτλο "Ο δυσλ3κτικός μαθητής". Την εκδήλωση συνδιοργάνωσαν ο Σύλλογος Δασκάλων/Νηπιαγωγών Ημαθίας, η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας και ο εκδοτικός οίκος «Φυλάτος».Για το βιβλίο μίλησαν ο Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ δρ Φώτης Κουτσουπιάς, η Προϊσταμένη του ΚΕΔΔΥ Ημαθίας δρ Ειρήνη Αναγνώστου και ο ίδιος ο συγγραφέας, ενώ χαιρετισμό απηύθυνε ο πρόεδρος του Συλλόγου Δασκάλων/Νηπιαγωγών Ημαθίας, κ. Πυρινός. Μεταξύ των παρευρισκόμενων διακρίναμε τον Ν. Μαυροκεφαλίδη πρόεδρο του ΔΗΠΕΘΕ, τον Δ. Κουλουριώτη πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Α/θμιας Εκπαίδευσης Βέροιας, τον Α. Γκαμπέση διοικητή του Νοσοκομείου Παπανικολάου κ.α.
Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και γονείς και αναφέρεται στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο δυσλεκτικός μαθητής στο σχολείο προσεγγίζοντας το ζήτημα της δυσλεξίας κατά τρόπο σφαιρικό. Συγκεκριμένα, στις 350 σελίδες του, περιγράφεται η συμπτωματολογία του δυσλεκτικού μαθητή και αναφέρονται οι σημαντικότερες θεωρίες σχετικά με την αιτιολογία του φαινομένου. Επίσης, παρουσιάζονται οι τρόποι διαγνωστικής προσέγγισης, καθώς και οι σύγχρονες μέθοδοι και πρακτικές αντιμετώπισης του προβλήματος με παράθεση ενδεικτικών ασκήσεων που δοκιμάστηκαν στην πράξη και προσέφεραν σημαντικά αποτελέσματα.
Βασικός στόχος του βιβλίου είναι, σύμφωνα με τον συγγραφέα, η υποστήριξη των εκπαιδευτικών και των γονέων στον καθημερινό τους αγώνα, όχι μόνο για την υπέρβαση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι δυσλεκτικοί μαθητές, αλλά και για την ανάδειξη των ιδιαίτερων ικανοτήτων που κατά κανόνα τα παιδιά αυτά διαθέτουν.