Παρασκευή, 20 Μάι, 2022

  • ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ: Έκτακτη συνεδρίαση για την ευλογιά των πιθήκων
  • Σενάρια για πρόωρες κάλπες διαρρέουν φιλοκυβερνητικές πηγές
  • Ημερήσια έκθεση επιδημιολογικής επιτήρησης λοίμωξης από το νέο κορωνοϊό 20/5
  • Επίσκεψη Φρ. Καρασαρλίδου στην ΔΕΥΑ Βέροιας: «Απαράδεκτη κάθε σκέψη για ιδιωτικοποίηση του υπέρτατου κοινωνικού αγαθού, του νερού»
  • Ο Τάσος Μπαρτζώκας στον Αρχηγό Ελληνικής Αστυνομίας: θετικές εξελίξεις για το Τ.Α Νάουσας
  • Εφορία Αρχαιοτήτων Ημαθίας:  Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο "Beyond Macedonia. The multifaceted Hellenistic Oikoumene reconsidered"
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ: Έκτακτη συνεδρίαση για την ευλογιά των πιθήκων1 Σενάρια για πρόωρες κάλπες διαρρέουν φιλοκυβερνητικές πηγές2 Ημερήσια έκθεση επιδημιολογικής επιτήρησης λοίμωξης από το νέο κορωνοϊό 20/53 Επίσκεψη Φρ. Καρασαρλίδου στην ΔΕΥΑ Βέροιας: «Απαράδεκτη κάθε σκέψη για ιδιωτικοποίηση του υπέρτατου κοινωνικού αγαθού, του νερού» 4 Ο Τάσος Μπαρτζώκας στον Αρχηγό Ελληνικής Αστυνομίας: θετικές εξελίξεις για το Τ.Α Νάουσας5 Εφορία Αρχαιοτήτων Ημαθίας:  Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο "Beyond Macedonia. The multifaceted Hellenistic Oikoumene reconsidered"6

Το Σχόλιο της Ημέρας

Οι αυξήσεις στην Ενέργεια τσακίζουν το λαϊκό εισόδημα

Την ώρα που η κυβέρνηση μοιράζει τεράστια ποσά στους ενεργειακούς ομίλους από κάθε δυνατή πηγή χρηματοδότησης και διαμορφώνει το πιο ευνοϊκό γι' αυτούς επενδυτικό θεσμικό πλαίσιο, τα εργατικά - λαϊκά στρώματα υποφέρουν υπό το βάρος των τεράστιων αυξήσεων στις τιμές της Ενέργειας. Ενόψει των θερμών μηνών του καλοκαιρού, που οι απαιτήσει... Περισσότερα

«ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ» ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: Τοποθέτηση για τη Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων

από Η Άλλη Άποψη
«ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ» ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: Τοποθέτηση για τη Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων

Παρέμβαση για τη Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) πραγματοποίησε η «Λαϊκή Συσπείρωση» Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου.

Στην παρέμβασή της σημειώνεται:

«Με τη Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) Επικίνδυνων Αποβλήτων, που αναφέρεται στο υπό εκπόνηση Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ), αποτυπώνεται η πολιτική της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ στη διαχείριση ενός αντικειμένου με σημαντικό αντίκτυπο στο περιβάλλον και την υγεία των λαϊκών στρωμάτων.

Μια πολιτική που δεν διαφέρει από αυτή των προκατόχων της, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, αφού και αυτή η κυβέρνηση τους ίδιους στρατηγικούς στόχους έρχεται να υπηρετήσει. Τη διασφάλιση της ανταγωνιστικότητας των μονοπωλιακών ομίλων, όπως αποτυπώνεται και στις κεντρικές ευρωενωσιακές κατευθύνσεις με τις οποίες ευθυγραμμίζεται και η σημερινή κυβέρνηση, με το νέο ΕΣΔΑ.

Ειδικότερα αποβλέπουν στην ανάδειξη των αποβλήτων ως πόρου ικανού να προσελκύσει και να εξασφαλίσει το αναγκαίο ποσοστό κέρδους για τα κεφάλαια που λιμνάζουν αναξιοποίητα και να αποτελέσει, στη συνέχεια, πρώτη ύλη όσον αφορά τη δραστηριότητα άλλων κλάδων της καπιταλιστικής οικονομίας.

Γνώρισμα και αποτέλεσμα αυτών των κατευθύνσεων είναι η όλο και μεγαλύτερη, σε βάθος και έκταση,εμπορευματοποίηση του τομέα διαχείρισης των αποβλήτων, η παραπέρα αφαίμαξη του λεηλατημένου λαϊκού εισοδήματος, η πιο στυγνή εκμετάλλευση των εργαζομένων του κλάδου και η παραπέρα υποβάθμιση του περιβάλλοντος. Η "ανοχή" και καθυστέρηση που επιδεικνύει το αστικό κράτος στη χώρα μας απέναντι στη δραματική έλλειψη υποδομών διαχείρισης των δημοτικών απορριμμάτων και την ασυδοσία του βιομηχανικού κεφαλαίου να σπέρνει κατά βούληση τα τοξικά -και άλλα επικίνδυνα- απόβλητά του, αποτυπώνει και το διαγκωνισμό συμφερόντων γύρω και από το συγκεκριμένο αντικείμενο .

Η υπόψη ΣΜΠΕ δεν ξεφεύγει από τις παραπάνω κατευθύνσεις.

Συγκεκριμένα:

1. Είναι αποκαλυπτική όσον αφορά την ενότητα "Πολιτική - Στρατηγικές διαχείρισης επικίνδυνων αποβλήτων"με χαρακτηριστικές αναφορές ότι:

"[το ΕΣΔΕΑ] καθορίζει τις προοπτικές διαχείρισης έως το 2020 σύμφωνα με τις τάσεις που διαγράφονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση και σήμερα προσεγγίζονται με τη Στρατηγική "Ευρώπη 2020", την πρόταση για το 7ο Πρόγραμμα Δράσης για το Περιβάλλον και το Χάρτη Πορείας για την αποδοτικότητα των πόρων".

2. Με αυτή την έννοια η ΣΜΠΕ προβλέπει :

-Την "Παροχή κινήτρων για την υλοποίηση οικονομικά και περιβαλλοντικά βιώσιμων επενδύσεων στον τομέα των επικίνδυνων αποβλήτων σύμφωνα και με τις απαιτήσεις του Ν.4042/2012".

Που σημαίνει, μεταξύ άλλων, την ενίσχυση με κεντρικούς δημόσιους πόρους της κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων στον τομέα διαχείρισης των επικίνδυνων αποβλήτων. Δηλαδή επιδοτεί το κεφάλαιο για τη διαχείριση των αποβλήτων που το ίδιο το παράγει! Που σημαίνει πολύπλευρη στήριξη των επιχειρηματικών ομίλων με κρατικό χρήμα που αποκαλύπτει ότι και η περίφημη αρχή της ΕΕ "ο ρυπαίνων πληρώνει", και η "διευρυμένη ευθύνη του παραγωγού" δεν είναι παρά νέα εργαλεία για την πάρα πέρα ενίσχυση του κεφαλαίου και της ανταγωνιστικότητας του, τη συγκεντροποίηση του .

3. Προβλέπει επίσης την "Ανάπτυξη συνεργασιών μεταξύ των τοπικών κοινωνιών και των εμπλεκόμενων φορέων στη διαχείριση επικίνδυνων αποβλήτων, με στόχο την επίτευξη κοινωνικών συναινέσεων και κοινωνικού ελέγχου"!

Στην ουσία πρόκειται για μια παραλλαγή του γνωστού αποκρουστικού "μοντέλου" των χρηματικών ανταλλαγμάτων, που επί δεκαετίες επιβάλλεται στο Δήμο Φυλής και σε άλλες περιοχές που συγκεντρώνεται επιβλαβής για τη δημόσια Υγεία βιομηχανική δραστηριότητα (Μεγαλόπολη - Πτολεμαΐδα, Βοιωτία… Ελευσίνα …).

4. Συνεχίζει να δίνει περιθώριο στο κεφάλαιο να διαθέτει ανεξέλεγκτα τοξικά και άλλα επικίνδυνα απόβλητα μέχρι το τέλος του 2018 -και έπεται συνέχεια. Συνδυάζει την πιο πάνω, ανέφικτη έτσι κι αλλιώς χρονικά,προθεσμία για την εξάλειψη της ανεξέλεγκτης διάθεσης των επικίνδυνων βιομηχανικών αποβλήτων, με τηνπλήρη ασυλία των βιομηχανιών, να τα διαθέτουν μέχρι τότε ανεξέλεγκτα. Και αυτό χωρίς να πάρουμε υπόψη την εξίσου καταστροφική, σε ορισμένες περιπτώσεις και χειρότερη, ρύπανση που προκαλεί η διάθεση στο περιβάλλον των επικίνδυνων υγρών βιομηχανικών αποβλήτων, που και αυτή παραμένει στο απυρόβλητο.

5. Πέρα από τα ανέξοδα, γενικόλογα ευχολόγια, που επαναλαμβάνονται χωρίς αντίκρισμα από το 1985 (βλ. ΚΥΑ 72751/85), οι εκατοντάδες ΧΑΔΒΑ (χώροι ανεξέλεγκτης διάθεσης βιομηχανικών αποβλήτων), που"συσσωρεύονται", όπως ομολογείται και στη ΣΜΠΕ επί σειρά ετών (πάνω από μια δεκαετία) στους χώρους των βιομηχανικών μονάδων, όπου παράγονται, βαφτίζονται ως "χώροι αποθήκευσης των ιστορικά [!]αποθηκευμένων επικίνδυνων αποβλήτων", όπως πχ TOSOH, ΒΦΛ.

Πρόκειται δηλαδή για μια ακόμη επιχείρηση αθώωσης και νομιμοποίησης της καταστροφικής, για το περιβάλλον και την Υγεία, δράσης των μεγάλων βιομηχανιών.

Η καταγραμμένη ποσότητα των επικίνδυνων αυτών αποβλήτων, κατά δήλωση των ίδιων των παραγωγών τους, ανέρχονταν με βάση στοιχεία του 2011 (νεότερες καταγραφές δεν υπάρχουν) σε 511 χιλ. τόνους, με ρυθμό συσσώρευσης 48,5 χιλ. τον/έτος και ολοκλήρωση των εργασιών διαχείρισης και αποκατάστασης… μέχρι το τέλος του 1ου εξαμήνου του 2018.

Δεν εξηγείται το πού θα διατεθούν οι πάνω από πεντακόσιες χιλιάδες τόνοι των αποβλήτων αυτών καθώς και οι ανεξέλεγκτες απορρίψεις ανά τη χώρα, αφού οι όποιες υποδομές -ανεπαρκέστατες σε κάθε περίπτωση- προγραμματίζεται να ολοκληρωθούν μέχρι το 2020, δύο χρόνια αργότερα!

6. Όσον αφορά τη "Διαμόρφωση δικτύων και υποδομών διαχείρισης" το μόνο συγκεκριμένο, που αναφέρεται είναι ότι θα χωροθετηθούν ΧΥΤΕΑ "εντός του 2016… κατά προτεραιότητα στις Περιφέρειες εκείνες στις οποίες παράγονται οι μεγαλύτερες ποσότητες αυτών (Στερεά Ελλάδα, Αττική, Κεντρική Μακεδονία, Θεσσαλία), μη αποκλειόμενων Περιφερειών οι οποίες, παρότι δεν παράγουν συγκριτικά μεγάλες ποσότητες ΒΕΑ, πληρούν άλλα κριτήρια και κυρίως τη διαθεσιμότητα χώρων, όπως Περιφέρειες Δυτ. Μακεδονίας και Πελοποννήσου".Κατεύθυνση που φωτογραφίζει τα λιγνιτωρυχεία των επιβαρυμένων με ρύπους περιοχών της Μεγαλόποληςκαι της Πτολεμαΐδας.

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ συνεχίζει, ίδια κι απαράλλαχτα, το δρόμο των προκατόχων τους, χωροθετώντας υψηλού βαθμού ρυπαίνουσες εγκαταστάσεις κυρίαρχο το ταξικό κριτήριο, έστω κι αν καταρρέει η φέρουσα ικανότητα της ευρύτερης περιοχής.

7. Σχετικά με την επεξεργασία των ΒΕΑ σε μονάδες ανάκτησης, εκτιμάται στη ΣΜΠΕ ότι από τους 178 χιλ. τόνους το 2020 οι 54 χιλ. τόνοι υφίστανται ήδη τη δέουσα διαχείριση.

Το βιομηχανικό κεφάλαιο απαλλάσσεται πρακτικά από την υποχρέωσή του να κατασκευάσει και να διαχειριστεί με δαπάνες του νέες εγκαταστάσεις επεξεργασίας των επικίνδυνων αποβλήτων του, ειδικά σχεδιασμένες για το σκοπό αυτό. Αντί αυτού προτείνεται ένα σύστημα μιας γκρίζας διαδρομής των βιομηχανικών ΕΑ, που υποτίθεται ότι θα υποβάλλονται σε εργασίες ανάκτησης, σε υπάρχουσες βιομηχανικές εγκαταστάσεις, σχεδιασμένες όχι γι’ αυτό το σκοπό, αλλά για την παραγωγή συγκεκριμένων προϊόντων, σε βάρος της ανθρώπινης υγείας και του περιβάλλοντος.

Ακόμη και οι ελάχιστοι νέοι ΧΥΤΕΑ, που προβλέπεται να κατασκευαστούν, κατά ένα μόνο μέρος θα επιβαρύνουν τις υπόχρεες βιομηχανίες και φορτώνεται σε δημόσιους φορείς, σε τελευταία ανάλυση στις πλάτες των λαϊκών στρωμάτων.

8. Στην δε ενότητα ΣΜΠΕ για "Καταγραφή και αποκατάσταση ρυπασμένων χώρων" προβλέπεται η "διακρίβωση των υπαιτίων της ρύπανσης", "οι οποίοι και θα αναλάβουν την υποχρέωση για την αποκατάσταση". Στη συνέχεια όμως προκύπτει ως πιθανότερη η εκτέλεση της αποκατάστασης με κεντρικούς δημόσιους πόρους, καθώς προβάλλεται η συνήθης περίπτωση της "αδυναμίας εύρεσης του υπαίτιου ρύπανσης ή του κατόχου των αποβλήτων, κλπ". Πράγματι, στο σχετικό πίνακα "Δράσεις υλοποίησης του προγράμματος αποκατάστασης ρυπασμένων χώρων" ως φορείς υλοποίησης πέραν των άγνωστων, κατά κανόνα, υπαιτίων ρύπανσης προστίθενται οι Αποκεντρωμένες Διοικήσεις και οι Περιφέρειες.

Στον αντίποδα της πολιτικής αυτής έχουμε επανειλημμένα προβάλει ότι διαχείριση των απορριμμάτων με γνώμονα τις λαϊκές ανάγκες, με σεβασμό στο περιβάλλον, στην Υγεία, στους φυσικούς πόρους, στο λαϊκό εισόδημα, μόνο στο πλαίσιο ενός άλλου, ριζικά διαφορετικού, δρόμου ανάπτυξης, με εργατική - λαϊκή εξουσία μπορεί να εξασφαλιστεί.

Δεν πρόκειται δηλαδή για ένα τεχνικό ζήτημα. Στο πλαίσιο του καπιταλιστικού τρόπου παραγωγής,προκρίνονται και επιλέγονται μέθοδοι, τεχνικές και γενικότερα λύσεις με γνώμονα τη μεγιστοποίηση του καπιταλιστικού κέρδους και όχι τη φιλολαϊκή διαχείριση των απορριμμάτων, την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων και την ελαχιστοποίηση των κοινωνικών πόρων που δαπανώνται. Το κυνήγι του κέρδους, η αναρχία της καπιταλιστικής παραγωγής, ο ανταγωνιστικός χαρακτήρας της καπιταλιστικής ανάπτυξης, η ατομική ιδιοκτησία στη γη, το καθεστώς των χρήσεων γης καθιστούν αδύνατη τη φιλολαϊκή διαχείριση και των απορριμμάτων, και ακόμη περισσότερο των επικίνδυνων αποβλήτων. Η εργατική τάξη, τα λαϊκά στρώματα θα καλούνται κάθε φορά να επιλέξουν, ποια ανάγκη τους θα πρέπει να θυσιάσουν.

Η φιλολαϊκή λύση προϋποθέτει ότι αίρονται και οι αιτίες που δημιουργούν και οξύνουν τα σημερινά προβλήματα. Προϋποθέτει εξουσία και οικονομία λαϊκή, η μόνη ικανή να δημιουργεί και στέρεες προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της χώρας προς το συμφέρον της εργατικής τάξης και όλων των λαϊκών στρωμάτων.

Στην προοπτική της συνολικής επίλυσης του προβλήματος ως ΚΚΕ και "Λαϊκή Συσπείρωση" καταθέτουμε, ως πλαίσιο πάλης και λαϊκής διεκδίκησης, τις προτάσεις μας για τη διαχείριση των επικίνδυνων αποβλήτων σε σύνδεση με τη θέση μας για τη συνολική διαχείριση των απορριμμάτων.

Είναι ένα πλαίσιο αιτημάτων, για το σήμερα, που εναντιώνεται στην εμπορευματοποίηση της διαχείρισης των απορριμμάτων, στη μετατόπιση των βαρών στις πλάτες των λαϊκών στρωμάτων μέσα από τα ανταποδοτικά τέλη και με οποιονδήποτε άλλο τρόπο όπως το χαράτσι ταφής και το "πληρώνω όσο πετάω".

Λέμε όχι στις ιδιωτικοποιήσεις, στις ΣΔΙΤ και στις συμβάσεις παραχώρησης.

Παλεύουμε για τη διασφάλιση όλων των εργαζόμενων, με πλήρη εργασιακά δικαιώματα, συνθήκες υγιεινής και προστασίας τους.

Απαιτώντας για τη διαχείριση των ΕΑ την:

1. Διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου κεντρικού σχεδιασμού που θα υπηρετεί ως προτεραιότητες την:

α. Μείωση της παραγόμενης ποσότητας και της επικινδυνότητας των υπόψη αποβλήτων.

β. Εφαρμογή σύγχρονων τεχνικών συλλογής, μεταφοράς, προεργασίας, ανακύκλωσης, ασφαλούς καταστροφής και τελικής διάθεσης σε ΧΥΤΕΑ.

γ. Χωροθέτηση των εγκαταστάσεων επεξεργασίας και διάθεσης, με γνωστά από πριν κριτήρια αποκλεισμού και συγκριτικής αξιολόγησης των υποψήφιων χώρων, που θα παίρνουν καθοριστικά υπόψη τη φέρουσα ικανότητα της κάθε υποψήφιας περιοχής και με προτεραιότητα στην προστασία της υγείας των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής και του περιβάλλοντος.

δ. Αποκατάσταση των ρυπασμένων περιοχών με δαπάνες των υπαίτιων της ρύπανσης και άμεση δημιουργία στοχευμένων ΧΥΤΕΑ αποκλειστικά για τη διάθεση των διάσπαρτων ΕΑ και των συσσωρευμένων στους χώρους παραγωγής τους ή σε άλλες γνωστές θέσεις. Με ΧΥΤΕΑ, συνεπώς, μικρής διάρκειας. Που θα κλείσουν και θα αποκατασταθούν αμέσως μόλις παραλάβουν το συγκεκριμένο φορτίο, για το οποίο άλλωστε θα έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί.

2. Συγκρότηση ενιαίου δημόσιου φορέα, που θα αναλάβει την υλοποίηση του πιο πάνω σχεδιασμού για το σύνολο των ΕΑ (μελέτη, διεύθυνση της κατασκευής και λειτουργία των εγκαταστάσεων), με έσοδα που θα προέρχονται από τους ιδιώτες παραγωγούς των ΕΑ και από τον κρατικό προϋπολογισμό κατά το μέρος που αφορά στα ΕΑ που παράγονται μέσω δημόσιων υγειονομικών μονάδων Υγείας και άλλων κρατικών - κεντρικών, περιφερειακών και τοπικών - φορέων και οργανισμών.

3. Συστηματικό έλεγχο όλων των φάσεων εσωτερικής διαχείρισης των ΕΑ, που παράγονται στις οικείες εγκαταστάσεις και μονάδες, με έμφαση στο διαχωρισμό επικίνδυνων και μη επικίνδυνων αποβλήτων.

4. Άμεση επιβολή αυστηρών κυρώσεων σε βάρος των παραβατών που θα κλιμακώνονται δραστικά σε περίπτωση επανάληψης.

5. Απαρέγκλιτη τήρηση όλων των περιβαλλοντικών όρων και προϋποθέσεων λειτουργίας των μονάδων και δραστηριοτήτων, που δημιουργούν ΕΑ, με ταυτόχρονη ενδυνάμωση των δημόσιων υπηρεσιών ελέγχου τόσο σε έμψυχο δυναμικό όσο και σε εξοπλισμό. Και φυσικά αντίστοιχη ενδυνάμωση των υπηρεσιών της ΠΚΜ, πουαντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα σε ό,τι αφορά τις δυνατότητες τους να ανταποκριθούν και σε αυτή την αποστολή».

Έχει διαβαστεί 356 φορές

Σχόλια

  • Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό το άρθρο.
 
Παρακαλώ περιμένετε...

Δεν σας επιτρέπεται η υποβολή σχολίων. Παρακαλούμε συνδεθείτε.

Αναζήτηση

advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement

Συνέντευξη τύπου της πρέσβειρας της Κούβας Zelmys María Domínguez Cortina

Το βιβλιοχαρτοπωλείο «EΠΙΚΑΙΡΟ» κοντά σας με υπηρεσία Delivery!

advertisement
advertisement
advertisement
advertisement

Το βιβλιοχαρτοπωλείο «ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΟ» κοντά σας με υπηρεσία Delivery!

advertisement

«Η Εθνική Αντίσταση στη Βέροια: Ένα οδοιπορικό στους δρόμους της πόλης μας και στη ιστορία της χώρας μας»

«Άτιμη Ασφαλιστική»

advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement

Ο Καιρός στη Βέροια



Ο καιρός τώρα

Καθαρός
Καθαρός
Θερμοκρασία 21 °C
Άνεμος ΝΝΑ 1-3 μποφόρ

Παρασκευή, 20 Μαϊου

Λιακάδα
Λιακάδα
Θερμοκρασία 15 ως 27 °C
Άνεμος ΑΝΑ 1-3 μποφόρ

Σάββατο, 21 Μαϊου

Κυρίως λιακάδα
Κυρίως λιακάδα
Θερμοκρασία 18 ως 29 °C
Άνεμος ΑΒΑ 1-3 μποφόρ

Ποιός είναι online

Έχουμε online 560 επισκέπτες και 0 μέλη.