Την «απογείωση» της προσπάθειας αλλοίωσης των εκλογικών αποτελεσμάτων, με διαδικασίες που ανοίγουν δρόμο στην παραβίαση της μυστικότητας της ψήφου και ένταση των πιέσεων και των εκβιασμών στους ψηφοφόρους από κάθε είδους μηχανισμούς, σφράγισε χτες η κυβέρνηση, ανακοινώνοντας την καθιέρωση της επιστολικής ψήφου, σε πρώτη φάση για τις ευ... Περισσότερα
Λάζαρος Ασλανίδης, αντιδήμαρχος Βέροιας: «Πρέπει να πιστέψει ο Βεροιώτης ότι η Βέροια είναι τουριστική πόλη , τουριστικός προορισμός και ότι πραγματικά δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτε απέναντι σε άλλους προορισμούς.»
από Η Άλλη Άποψη
* Δεν είναι κλέφτες
οι ελεύθεροι επαγγελματίες
Συνέντευξη στο στούντιο του ΡΑΔΙΟ-ΑΙΧΜΗ (102,8) και στην εκπομπή «Λόγια
σταράτα» με τον Αλέκο Χατζηκώστα έδωσε την Τρίτη 21/11 ο Λάζαρος Ασλανίδης
αντιδήμαρχος Τουρισμού του δήμου Βέροιας και Πρόεδρος της Ομοσπονδίας
Επαγγελματιών Βιοτεχνών-Εμπόρων Βέροιας
Απαντώντας ως πρόεδρος
της Ομοσπονδίας για τα προβλήματα με την φορολογία των ΕΒΕ , αφού τους κάλεσε
στη πανελλαδική κινητοποίηση την Τέταρτη 22/11 τόνισε: «Ξεκινά μία διαβούλευση
για ένα καινούριο φορολογικό νομοσχέδιο, που είναι ανάγκη να προκύψει, αλλά όχι
με αυτές τις διαστάσεις, δηλαδή ότι όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες είναι
φοροφυγάδες, αυτό δεν ισχύει . Υπάρχουν ορισμένα προβληματάκια, τα γνωρίζουμε, όμως
θα πρέπει να κάνουμε μία σοβαρή διαβούλευση. Η Ομοσπονδίας μας συντάσσεται με τις
απόψεις της ΓΣΕΒΕ, που εκπροσωπεί περίπου 2.000.000 κόσμο και αντιδρούμε
αγωνιστικά σε ένα νομοσχέδιο που στην πραγματικότητα δεν θέλει να καλύψει το
κενός της φορολογίας. Ο ελεύθερος επαγγελματίας στην Ελλάδα μετά το 2010 με τα μνημόνια,
τις ενεργειακές κρίσεις, τη υγειονομική κρίση έχει μάθει να επιβιώνει σε πολύ δύσκολες
καταστάσεις. Μπροστά μας βλέπουμε έναν ωραίο τόπο στον οποίο όμως δεν μπορούμε
να επενδύσουμε σοβαρά ώστε να μπορέσουμε να πάρουμε κάτι που να αξίζει για εμάς
,την οικογένεια μας και για το μέλλον. Δεν είναι κλέφτες οι ελεύθεροι
επαγγελματίες.»
Απαντώντας με την ιδιότητα
του αντιδημάρχου Τουρισμού και σχετικά με τις εκθέσεις που συμμετέχει υπογράμμισε:
«Πηγαίνω σε όσες εκθέσεις χρειάζεται να πάμε ως δήμος για να μπορέσουμε για να
δώσουμε το στίγμα ότι η Βέροια υπάρχει , είναι ένας προορισμός όχι καλοκαιρινός
γιατί δεν διαθέτουμε θάλασσα , αλλά διαθέτουμε όλα τα υπόλοιπα, πολλά όπλα στη
φαρέτρα μας για να μπορέσουμε να φέρουμε τον κόσμο, είτε Φθινόπωρο, είτε Άνοιξη,
είτε Χειμώνα. Για π.χ την Άνοιξη την παίζουμε λίγο παραπάνω λόγω ανθισμένων
ροδακινιών. Η δυναμική δεν είναι μόνο για την πόλη αλλά και τον πρωτογενή τομέα
και την μεταποίηση.»
Αναφερόμενος στο «επιτελείο»
που διαθέτει για το σκοπό αυτό τόνισε ότι «είμαι αρκετά τυχερός στο κομμάτι
αυτό, είναι πολύ καλοί, το επιτελείο δουλεύει στο 200%, αλλά εκτός από αυτούς έρχονται
εθελοντικά και βοηθούν κι άλλοι.»
Τι αποτελέσματα έχει
αυτή η δραστηριότητα; «Έχουμε και άλλους φορείς που προωθούν αυτό το κομμάτι
της τουριστικής ανάπτυξης της Βέροιας πηγαίνοντας σε εκθέσεις. Πάω από 60.000 έρχονται
στη Βεργίνα, πάνω από 500 λεωφορεία περνούν το τρίμηνο. Το ζητούμενο είναι να
δημιουργηθεί μια κατάσταση που θα φέρει τον επιχειρηματία σε κατάσταση τέτοια
πουνα μεγαλώσει το τιμολόγιο του επισκέπτη
που έρχεται εδώ και έχει διάθεση να φάει τα λεφτά του αλλά εμείς να του δώσουμε
τις δυνατότητες. Δηλαδή, ο κάθε τουρίστας που έρχεται εδώ πίνει έναν καφέ και
παίρνει ένα ρεβανί-αυτό το έχουμε πετύχει- από εκεί και πέρα θέλουμε να φάει
και το μοσχάρι της Βέροιας, τη σαλάτα και το φρούτο, θέλουμε να καθίσει τρεις μέρες
παραπάνω.»
Τι λείπει από άποψη
υποδομών; «Πρέπει να πιστέψει ο Βεροιώτης ότι η Βέροια είναι τουριστική πόλη
, τουριστικός προορισμός και ότι πραγματικά δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτε απέναντι
σε άλλους προορισμούς. Η Βέροια τα διαθέτει όλα, έστω και σε μικρότερη κλίμακα.»
Αναφερόμενος στους επόμενους
σχεδιασμού τόνισε ότι : « Το Menu Gastronomy που προωθούμε το τελευταίο
εξάμηνο είναι ένα πολύ δυναμικό χαρτί για την προώθηση των τοπικών προϊόντων
και της γαστρονομίας της Βέροιας και θέλουμε να το δουλέψουμε αρκετά. Επίσης προωθούμε
το «πρότυπος τουριστικός προορισμός» που έχει ενταχτεί η περιφέρεια, η
αναπτυξιακή ο δήμος Βέροιας και Νάουσας, ενώ βασικός στόχος είναι να βγούμε έξω
και να ψάξουμε επενδυτές για να επενδύσουμε πάνω στον τουρισμό π.χ μέσω της αναπτυξιακής
. Οι κάτοικοι της περιοχής να κάνουν το δικό τους κάλεσμα σε ολόκληρη την Ελλάδα
και να φέρουν τον κόσμο. Για τις γιορτές ετοιμάζει ένα πλούσιο πρόγραμμα η ΚΕΠΑ
με στόχο τη τόνωση της τοπικής αγοράς. Ο κόσμος ν΄ αρχίσει να ανακαλύπτει την πόλη
της Βέροιας, να επισκεφτεί την ιστοσελίδα μας για να δει τις δράσεις μας, το
πιο αξιοθέατα προωθούμε κ.α»