Στην τελική ευθεία έχει μπει το νέο σύστημα χρεώσεων στο ηλεκτρικό ρεύμα που θα ισχύσει από την 1η Γενάρη και θα προκαλέσει ένα νέο ...ηλεκτροσόκ σε εκατομμύρια λαϊκά νοικοκυριά.Από 1.1.2024, λοιπόν, αλλάζει ο τρόπος τιμολόγησης και όχι μόνο δεν θα περιλαμβάνει καμία απολύτως μείωση, αλλά επανέρχεται η ρήτρα αναπροσαρμογής στους λ... Περισσότερα
Μέτρα προστασίας από τον δήμο Βέροιας
από Η Άλλη Άποψη
Ο δήμος Βέροιας ανταποκρινόμενος στις αποφάσεις των υπουργείου Εσωτερικών και Υγείας, καθώς και του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας, προχωρά σε μια σειρά μέτρων με σκοπό τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας και την προστασία των δημοτών, στον μέγιστο βαθμό, από την πανδημία του κορωναϊού.
Με γνώμονα τα παραπάνω και εντολή του Δημάρχου Βέροιας ΒΟΡΓΙΑΖΙΔΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ αποφασίζονται τα ακόλουθα έκτακτα μέτρα για τη λειτουργία του ΔΗΜΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ.
Συγκεκριμένα, από σήμερα, 16 Μαρτίου 2020, και μέχρι νεωτέρας οι υπηρεσίες του ΔΗΜΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ θα λειτουργούν από Δευτέρα έως Παρασκευή, με ωράριο 09.00 π.μ. έως 13.00 μ.μ.
Η προσέλευση των πολιτών θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικής προσυνεννόησης (ραντεβού), ώστε να αποφεύγονται οι άσκοπες μετακινήσεις και ο συνωστισμός και να διεκπεραιώνονται χωρίς καθυστερήσεις και αναμονή τα αναγκαία αιτήματα των πολιτών, η προσέλευση του κοινού περιορίζεται στο απολύτως απαραίτητα και η επικοινωνία θα γίνεται ως εξής:
1. Οι συναλλασσόμενοι θα διατυπώνουν τα αιτήματά τους τηλεφωνικά ή μέσω email. Στη δεύτερη περίπτωση, απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο συναλλασσόμενος να αναφέρει τα στοιχεία επικοινωνίας του (email και τηλέφωνο).
2. Ο ειδικός κατάλογος τηλεφώνων και ηλεκτρονικών διευθύνσεων για την εξυπηρέτηση του κοινού, κατά την περίοδο των εκτάκτων μέτρων λόγω κορωναϊού, βρίσκονται στην ιστοσελίδα του ΔΗΜΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ (veria.gr) .
3. Όλα τα έγγραφα, που ζητούν οι ενδιαφερόμενοι, θα τους αποστέλλονται μέσω email και θα πρέπει να έχουν τα στοιχεία επικοινωνίας του αρμόδιου υπαλλήλου.
4. Σε περίπτωση, που δεν είναι εφικτό ο ενδιαφερόμενος να εξυπηρετηθεί εξ αποστάσεως, αλλά πρέπει να επισκεφθεί την υπηρεσία, αυτό γίνεται μόνο μέσω ραντεβού. Το αίτημα για ραντεβού διατυπώνεται μέσω email ή τηλεφώνου.
5. Στην είσοδο των υπηρεσιών, θα υπάρχει υπάλληλος, που θα υποδέχεται τους συναλλασσόμενους, θα ελέγχει αν όντως έχουν κλείσει ραντεβού, και θα τους κατευθύνει σχετικά, ώστε να είναι ελεγχόμενη η αναμονή και η είσοδός τους.
6. Σε αυτή την κατεύθυνση, πραγματοποιούνται οι αναγκαίες προσαρμογές των χώρων για την υποδοχή, αναμονή και εξυπηρέτηση των πολιτών.
Οι υπάλληλοι, που θα εργάζονται, στο πλαίσιο της ατομικής ευθύνης, θα περιορίσουν τις μετακινήσεις τους στις απολύτως απαραίτητες.