Σάββατο, 19 Ιούν, 2021

  • Εικονική πραγματικότητα...
  • ΚΚΕ: Κοινός αγώνας Ελλήνων και μεταναστών στον δρόμο της ανατροπής
  • «ΝΑΤΟ 2030»: Ακονίζει μαχαίρια, για έναν κόσμο «αυξανόμενου παγκόσμιου ανταγωνισμού»
  • Κώστας Κρομμύδας, ηθοποιός, συγγραφέας: «Είναι τόσο όμορφο το ταξίδι που κάνω με τον Ακάκιο που θέλω να το απολαύσω»
  • Τα ονόματα τριών Ελλήνων επιστημόνων δόθηκαν σε αστεροειδείς
  • Πάνω από 1 εκατομμύριο οι άνεργοι στην χώρα μας τον Μάιο
Εικονική πραγματικότητα...1 ΚΚΕ: Κοινός αγώνας Ελλήνων και μεταναστών στον δρόμο της ανατροπής2 «ΝΑΤΟ 2030»: Ακονίζει μαχαίρια, για έναν κόσμο «αυξανόμενου παγκόσμιου ανταγωνισμού»3 Κώστας Κρομμύδας, ηθοποιός, συγγραφέας: «Είναι τόσο όμορφο το ταξίδι που κάνω με τον Ακάκιο που θέλω να το απολαύσω»4 Τα ονόματα τριών Ελλήνων επιστημόνων δόθηκαν σε αστεροειδείς5 Πάνω από 1 εκατομμύριο οι άνεργοι στην χώρα μας τον Μάιο6

Το Σχόλιο της Ημέρας

Τι γίνεται στη Βέροια;

Στη Νάουσα μαζικοί φορείς και κάτοικοι αντέδρασαν- και σωστά- αγωνιστικά,μαζικά (ΦΩΤΟ από την κινητοποίηση στις 16/6) ενάντια στην εγκατάσταση και νέων ανεμογεννητριών στο Βέρμιο. Το Δημοτικό Συμβούλιο που συνεδρίασε αποφάσισε ΟΜΟΦΩΝΑ να πει ΟΧΙ στη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Στη Βέροια, αντίθετα το Δημοτικό Συμβούλιο (... Περισσότερα

Η παρέμβαση του Δημήτρη Μούρνου στη συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο για τον κάθετο άξονα

από Η Άλλη Άποψη
Η παρέμβαση του Δημήτρη Μούρνου στη συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο για τον κάθετο άξονα

Με συγκρατημένη, από την πλευρά μας, αισιοδοξία συζητάμε σήμερα στο το θέμα της προκήρυξης της μελέτης για το τμήμα του κάθετου άξονα Πατρίδα-Εγνατία. Καθώς η συζήτηση αυτή και η απόφαση έχει καθυστερήσει θεωρούμε ότι δεν προσφέρεται για πανηγυρισμούς και θριαμβολογίες. Επιπλέον η υλοποίηση ενός τέτοιου έργου απαιτεί χρόνο και χρήμα και μόνο στο πλαίσιο ενός εθνικού ή έστω περιφερειακού προγράμματος έργων θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί.

Η εμπειρία άλλωστε από το σχεδιασμό και την κατασκευή του τμήματος Πατρίδα-Νάουσα είναι αρνητική. Παρόμοια λάθη δεν πρέπει να επαναληφθούν. Απαιτείται ένας προσεκτικός και ορθολογικός σχεδιασμός με γνώμονα την οικονομία και τη λειτουργικότητα.

Η αναφορά στην εισήγηση ότι το σημείο αφετηρίας, το περίφημο «κούμπωμα», θα είναι στο ύψος της Μέσης, είναι κατά την άποψή μας σωστή. Οι δυο άλλες επιλογές, της Κουλούρας και της Βέροιας πάσχουν.

Στην Κουλούρα ουσιαστικά δεν υπάρχει κόμβος, αλλά κάποιες μικρές προσβάσεις προς τον οικισμό. Απαιτείται δηλαδή η κατασκευή ενός νέου κόμβου. Με δεδομένη την κατάσταση που υπάρχει στην περιοχή, με τον οικισμό της Κουλούρας από τη μια μεριά και την αγορά Κουλούρας και διάφορες βιομηχανικές εγκαταστάσεις από την άλλη, η δημιουργία του εμφανίζεται τεχνικά αδύνατη. Το σημαντικότερο είναι ότι η λύση αυτή προσθέτει 7,5 ακόμη χιλιόμετρα δρόμου ανεβάζοντας κατακόρυφα το ύψος της κατασκευής του.

Ο κόμβος της Βέροιας, έτσι όπως είναι σήμερα δεν προσφέρεται για να αποτελέσει συγχρόνως και αφετηρία ενός νέου κλειστού αυτοκινητοδρόμου. Έπρεπε εξ αρχής να είχε προβλεφθεί κάτι τέτοιο. Επί πλέον έχει αναπτυχθεί ένα μέτωπο πυκνού αστικού ιστού στην πιθανή πορεία του δρόμου.

Έναντι αυτών των επιλογών ο κόμβος στο ύψος της Μέσης μοιάζει η ιδεωδέστερη λύση τόσο οικονομικά όσο και λειτουργικά.

Με τον κόμβο της νέας οδού στη διασταύρωσή της με την υπάρχουσα παλιά εθνική οδό, στο ύψος του Μακροχωρίου, η Βέροια αποκτά και δεύτερη είσοδο και έτσι διευκολύνεται σημαντικά η εσωτερική κυκλοφορία. Ακόμη ο κόμβος της Μέσης μπορεί να γίνει η αφετηρία οδού προς Βεργίνα, μέσω της γέφυρας του νέου φράγματος της ΔΕΗ.

Με την παρέμβαση αυτή προσπαθήσαμε να προσεγγίσουμε τις γενικές πολιτικές και οικονομικές αρχές ενός τέτοιου έργου με το σκεπτικό να υπηρετούνται οι πραγματικές ανάγκες και προτεραιότητες. Υπάρχουν αρκετά άλλα ζητήματα πολύ σοβαρά, η προσέγγιση των οποίων είναι υπόθεση των ειδικών μελετητών. Ας τους αφήσουμε απερίσπαστους να σχεδιάσουν και να προτείνουν.

Σε μας μένει ο ρόλος της αναπτυξιακής διάστασης του έργου, ώστε

Θα χρειαστεί από όλους μας επίμονες και συντονισμένες προσπάθειες για την κατά το δυνατό ταχύτερη υλοποίηση του έργου, πράγμα που έχει πολύ μεγάλη σημασία για την ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής Ημαθίας-Πέλλας.

Έχει διαβαστεί 257 φορές

Σχόλια

  • Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό το άρθρο.
 
Παρακαλώ περιμένετε...

Δεν σας επιτρέπεται η υποβολή σχολίων. Παρακαλούμε συνδεθείτε.

Αναζήτηση

advertisement
advertisement
advertisement

Το βιβλιοχαρτοπωλείο «EΠΙΚΑΙΡΟ» κοντά σας με υπηρεσία Delivery!

advertisement
advertisement
advertisement
advertisement

Το βιβλιοχαρτοπωλείο «ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΟ» κοντά σας με υπηρεσία Delivery!

advertisement

Συνέντευξη με την πρέσβειρα της Κούβας Zelmys María Domínguez Cortina

«Η Εθνική Αντίσταση στη Βέροια: Ένα οδοιπορικό στους δρόμους της πόλης μας και στη ιστορία της χώρας μας»

«Άτιμη Ασφαλιστική»

advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement

Ο Καιρός στη Βέροια



Ο καιρός τώρα

Κυρίως συννεφιασμένος
Κυρίως συννεφιασμένος
Θερμοκρασία 28 °C
Άνεμος ΒΒΑ 2 μποφόρ

Πέμπτη, 03 Ιουνίου

Μερική λιακάδα
Μερική λιακάδα
Θερμοκρασία 13 ως 25 °C
Άνεμος ΒΑ 2 μποφόρ

Παρασκευή, 04 Ιουνίου

Κυρίως λιακάδα
Κυρίως λιακάδα
Θερμοκρασία 13 ως 26 °C
Άνεμος ΑΒΑ 2 μποφόρ

Ποιός είναι online

Έχουμε online 194 επισκέπτες και 0 μέλη.