Δευτέρα, 17 Ιούν, 2019

  • Τώρα και ραδιοφωνικά!
  • Επικίνδυνη η πολιτική ένταξης των ελληνοτουρκικών σχέσεων και του Κυπριακού στο πλαίσιο των σφοδρών ανταγωνισμών και των σχεδιασμών
  • Κυκλοφόρησε "Η ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ" (Νο 557)
  • Κόμματα «μίας χρήσης», επιζήμια για το λαό
  • ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 7ης ΙΟΥΛΗ
  • ΣΤΟ ΥΠΑΑΤ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ
Τώρα και ραδιοφωνικά!1 Επικίνδυνη η πολιτική ένταξης των ελληνοτουρκικών σχέσεων και του Κυπριακού στο πλαίσιο των σφοδρών ανταγωνισμών και των σχεδιασμών2 Κυκλοφόρησε "Η ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ" (Νο 557)3 Κόμματα «μίας χρήσης», επιζήμια για το λαό4 ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 7ης ΙΟΥΛΗ5 ΣΤΟ ΥΠΑΑΤ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ6

Το Σχόλιο της Ημέρας

Θεόδωρος Θεοδωρίδης: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ

print
email
από Η Άλλη Άποψη
Θεόδωρος Θεοδωρίδης: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ

Η Βέροια είναι μια ιστορική πόλη. Η γρήγορη ανάπτυξη των τελευταίων χρόνων την έφεραν μπροστά στο αδιέξοδο μιας αφιλόξενης πόλης όπου τα προβλήματα επισκιάζουν την διαχρονική της αξία. Το κυκλοφοριακό δεσπόζει με αποτέλεσμα η πόλη να υποκύπτει στο σύγχρονο τρόπο ζωής χάνοντας έτσι την ιστορικότητα της. Μια πόλη όπου η δόμηση των τελευταίων χρόνων δεν σεβάστηκε την ποιότητα ζωής των πολιτών της. Μια πόλη που κατά την γνώμη μου έπρεπε να ξαναγεννηθεί χωρίς να θάψει την ιστορία της. Φαντάζομαι μια πόλη όπου το ιστορικό κέντρο έπρεπε να μείνει αλώβητο και η επέκταση της να προστάτευε ό,τι οι προηγούμενες γενιές εμπνεύστηκαν χαρίζοντας την αιωνιότητα της ύπαρξης της.

Τα λάθη όμως του παρελθόντος δεν πρέπει να γίνουν άλλοθι για τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν σήμερα έτσι ώστε η λειτουργικότητα της να ναι  προσήκουσα  στις απαιτήσεις του σήμερα και του αύριο.

Μετά την τελευταία ανάπλαση η πόλη έγινε πιο απόμακρη στο αυτοκίνητο. Οι θέσεις πάρκινγκ μειώθηκαν και η επισκεψιμότητα της έγινε πιο δύσκολη με το αυτοκίνητο. Υπαίθρια πάρκινγκ υπάρχουν ελάχιστα. Το υπόγειο πάρκινγκ δεν αρκεί να καλύψει τις ανάγκες αλλά και οικονομικά είναι ασύμφορο. Οι λίγες θέσεις παρκινγκ που υπήρχαν καλύπτονται μάλλον από οχήματα μονίμων κατοίκων που ζουν στο κέντρο της πόλης. Ο θεσμός της ελεγχόμενης στάθμευσης δεν λειτουργεί και η πρόσβαση στο κέντρο του, της πόλης προβληματίζει.

Στο κέντρο της πόλης  υπάρχουν οι περισσότερες υπηρεσίες του Δήμου αλλά και τα εμπορικά καταστήματα. Χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα  η πόλη εύκολα «περπατιεται». Τι λοιπόν χρειάζεται μια σύγχρονη πόλη να μην ταλαιπωρείται αλλά και να ταλαιπωρεί τους συμπολίτες μας; Θεωρώ απαραίτητα να δοθεί λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα σε συνδυασμό με τις θέσεις στάθμευσης των οχημάτων.

Νομίζω δύο – τρία υπαίθρια πάρκινγκ στις κύριες εισόδους της πόλης και κυκλική ροή αστικών θα αποτρέψει την είσοδο στο κέντρο της πόλης των επισκεπτών με αυτοκίνητο . Όταν ο επισκέπτης ξέρει οτι θα εξυπηρετηθεί από την αστική συγκοινωνία γιατί να εισέλθει στο κέντρο και να ταλαιπωρείται με το αυτοκίνητο ; Συντονισμός και ακρίβεια χρόνου στις κινήσεις των αστικών ,φυσικά με φθηνότερο εισιτήριο , επιτήρηση της τάξης από αρμόδια όργανα όσον αφορά τα παράνομα σταθμεύοντα οχήματα και σιγά σιγά όλοι μας θα καταλάβουμε ποιο είναι το συμφέρον μας. Μία άλλη άποψη που μπορεί να συζητηθεί προτού οι οριστικές  αποφάσεις διαταράξουν την κοινωνική συνοχή και δημιουργήσουν προβλήματα μεγαλύτερα . Πάντως μεσοβέζικες λύσεις με μονοδρομήσεις χωρίς διέξοδο στη στάθμευση των αυτοκινήτων θα αυξήσει τα προβλήματα. Σε πρώτη φάση πρέπει να αλλάξει η πορεία εξόδου των οχημάτων από το υπόγειο πάρκινγκ. Η Αγίου Δημητρίου δηλαδή πρέπει να αλλάξει ροή. Τα αυτοκίνητα μετά την έξοδο τους από το γκαράζ πρέπει να φεύγουν από το κέντρο της πόλης. Η λύση με τους σηματοδότες περισσότερα προβλήματα δημιουργούν πάρα διευκολύνουν. Οι κυκλικοί κόμβοι δίνουν λύσεις και καλό είναι να εφαρμοστούν όπου χωροταξικά μπορεί να γίνουν.

Η λύση της μεταφοράς των Αστικών και ΚΤΕΛ εκτός του κέντρου πιστεύω θα βοηθήσει. Πρέπει όμως να υπάρξει συντονισμός των εμπλεκομένων φορέων όσον αφορά τις θέσεις στάσεων και αποστάσεων μεταξύ των, ακρίβεια χρόνων κίνησης, χωροταξικά κάλυψη της πόλης με τις απαιτούμενες στάσεις και φυσικά φθηνότερο εισιτήριο.

Ο χωρος και η θέση του παζαριού δημιουργεί νομίζω πρόβλημα στον οικισμο την συγκεκριμένη μερα και αρα στο κυκλοφοριακο και τι θέσεις στάθμευσης. Νομίζω πως πρέπει να σκεπτόμαστε και άλλες λύσεις γιατί στο αμμεσο μέλλον θα τα βρούμε μπροστά μας τα προβλήματα.  Νέοι χώροι η σπάσιμο του παζαριού σε μικρότερα με εναλλάξ διαχείριση από τους ενδιαφερόμενους παζαρτζιδες.. Αν είναι δυνατόν δημιουργία πολυχώρου για παζάρι και χώρο πάρκινγκ έξω από την πόλη (και για πολιτιστικές εκδηλώσεις όπως και υπαίθριες εκθέσεις)... Ακόμη κάτι ανάλογο με Αιγίνιο. Φυσικά σύγχρονες εγκαταστάσεις με οριοθέτηση και παροχή απαραίτητων στοιχείων για την λειτουργία τους (παροχή ρεύματος, τουαλέτες κλπ) και φυσικά υποχρεωτική εφαρμογή κανόνων λειτουργίας... πχ. οικονομικές τους υποχρεώσεις καθώς και καθαριότητα του χώρου. Ο Δήμος αναλαμβάνει μόνο την αποκομιδή απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων.

Σαν γενική παραδοχή πρέπει να παραδεχτούμε ότι υπάρχει πρόβλημα στο κυκλοφοριακο και τις θέσεις στάθμευσης ,τουλάχιστον ορισμένες μερες και ωρες της βδομάδας. Αλλιώς κλείνουμε τα μάτια μας και κρύβουμε το πρόβλημα….

 

 

Έχει διαβαστεί 23 φορές

Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό το άρθρο.

Δεν σας επιτρέπεται η υποβολή σχολίων. Παρακαλούμε συνδεθείτε.

Αναζήτηση

Συνέντευξη με την πρέσβειρα της Κούβας Zelmys María Domínguez Cortina

advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement

Τα Πιο Δημοφιλή

Ο Καιρός στη Βέροια



Ο καιρός τώρα

Περιοδικά σύννεφα
Περιοδικά σύννεφα
Θερμοκρασία 23 °C
Άνεμος Β 1-2 μποφόρ

Δευτέρα, 17 Ιουνίου

Μερική λιακάδα με καταιγίδες
Μερική λιακάδα με καταιγίδες
Θερμοκρασία 19 ως 29 °C
Άνεμος ΒΑ 1-2 μποφόρ

Τρίτη, 18 Ιουνίου

Μερική λιακάδα με καταιγίδες
Μερική λιακάδα με καταιγίδες
Θερμοκρασία 19 ως 29 °C
Άνεμος ΑΝΑ 1-2 μποφόρ

Ποιός είναι online

Έχουμε online 170 επισκέπτες και 0 μέλη.

Αρχική σελίδα για κινητά