Τρίτη, 22 Οκτ, 2019

  • Παρουσιάστηκε το βιβλίο του Κώστα Κουτρουμπάκη «Ο Μαραγκός»
  • Σεμινάριο πρώτων βοηθειών για τα σχολεία
  • Από τις μεγαλύτερες ανακαλύψεις στην Αίγυπτο
  • Εννιά χρόνια μετά
  • Κόντρα ΝΔ με ΣΥΡΙΖΑ για το «Joker» και στο βάθος ανταγωνισμός εταιρειών διανομής
  • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-ΠΑΜΕ
Παρουσιάστηκε το βιβλίο του Κώστα Κουτρουμπάκη «Ο Μαραγκός»1 Σεμινάριο πρώτων βοηθειών για τα σχολεία2 Από τις μεγαλύτερες ανακαλύψεις στην Αίγυπτο3 Εννιά χρόνια μετά4 Κόντρα ΝΔ με ΣΥΡΙΖΑ για το «Joker» και στο βάθος ανταγωνισμός εταιρειών διανομής5 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-ΠΑΜΕ6

Το Σχόλιο της Ημέρας

Τα προβλήματα στην εκπαίδευση απαιτούν κοινό ΜΕΤΩΠΟ γονιών-μαθητών-εκπαιδευτικών

print
email
από Η Άλλη Άποψη
Τα προβλήματα στην εκπαίδευση απαιτούν κοινό ΜΕΤΩΠΟ γονιών-μαθητών-εκπαιδευτικών

Συνέντευξη Τύπου της ΕΛΜΕ Ημαθίας και του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε Ημαθίας

Τα καυτά προβλήματα τα Α/θμιας και Β’θμιας Εκπαίδευσης, τόσο πανελλαδικά όσο και στο νομό μας, τέθηκαν σε όλη τους τη διάσταση κατά τη διάρκεια της κοινής συνέντευξης Τύπου που έδωσαν το μεσημέρι της Δευτέρας 27/10 η ΕΛΜΕ Ημαθίας και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε στο «ΣΤΑΡ».

Από την πλευρά της ΕΛΜΕ παρόντες ήταν ο πρόεδρος της Αλέκος Μόσχος και τα μέλη του ΔΣ, Νίκος Μπέκης, Θόδωρος Κακαγιάννης και Μιχάλης Γαλουζής και από τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Π.Ε ο πρόεδρος, Δημήτρης Πυρινός και τα μέλη του ΔΣ, Γιάννης Μελιόπουλος, Παναγιώτης Χατζησάββας, Σοφία Απιδοπούλου και Ελένη Γκόγκα.

Ο Δ. Πυρινός ξεκινώντας σημείωσε ότι «το σχολείο περνά τις χειρότερες μέρες των τελευταίων 20 ετών» και στάθηκε στα μεγάλα προβλήματα των μειωμένων δαπανών για την Παιδεία, για τα κενά σε εκπαιδευτικούς, για τα προβλήματα που υπάρχουν σε προγράμματα και βιβλία, καθώς και για τους μισθούς πείνας των εκπαιδευτικών. Αναφέρθηκε στα προβλήματα με τη μεταφορά των μαθητών καθώς και στην περίφημη «αξιολόγηση» μέσω της οποία επιχειρείται «η χειραγώγηση των εκπαιδευτών». Επανέλαβε τις βασικές διεκδικήσεις του κλάδου που είναι η αύξηση των δαπανών, η μείωση των μαθητών ανά τμήμα, οι αυξήσεις των αποδοχών των δασκάλων, η κατάργηση της «αξιολόγησης» κ.α

Ο Α. Μόσχος στάθηκε σε πρόσφατες συνεντεύξεις του Υπουργού τονίζοντας την «επικοινωνιακή προσπάθεια» που γίνεται όπως π.χ ότι οι καθηγητές δήθεν συμφωνούν κατά 70% με το Υπουργείο. Αναφέρθηκε στη εφαρμογή του «νέου Λυκείου» που μέσω της «τράπεζας θεμάτων» είχε ως αποτέλεσμα να μείνουν μετεξεταστέα το 20% των μαθητών της Α’ Λυκείου  στην Ημαθία. Σημείωσε χαρακτηριστικά ότι «έχουμε σχολείο που ευνοεί τη διαρροή των μαθητών προς την κατάρτιση και την μαθητεία». Στάθηκε στη μείωση των δαπανών και στις επιπτώσεις που έχει και στην Ημαθία όσον αφορά τα κενά σε καθηγητές διαφόρων ειδικοτήτων. «Τμήματα αλλάζουν μαθήματα επιλογής, κατήγγειλε, λόγω έλλειψης καθηγητών». Αναφέρθηκε στις ελλείψεις σε βιβλία «λείπουν 5 βιβλία σε μαθήματα πανελλαδικά εξεταζόμενα» καθώς και στην ύπαρξη παλιών βιβλίων που το μόνο που έχει αλλάξει είναι το εξώφυλλο. Σημείωσε τις ελλείψεις που υπάρχουν σε υποστηρικτικές δομές όπως ότι στο «ΚΕΔΥ οι φάκελοι χρονίζουν», ενώ λείπουν τμήματα ένταξης, καθώς και στις ελλείψεις γραμματέων στα σχολεία. Ζήτησε την κατάργηση της ΚΥΑ για τη μεταφορά των μαθητών και την δωρεάν και με ασφάλεια μεταφορά τους. Στάθηκε αναλυτικά στο ζήτημα της «αξιολόγησης» υπογραμμίζοντας ότι εάν εφαρμοστεί «το σχολείο δεν θα γίνει καλύτερο»  αλλά ποίο ταξικό. «Έχει χαθεί το χαμόγελο στα σχολεία γιατί στο πλαίσιο της οι καθηγητές θα πρέπει να κυνηγούν τίτλους μέσω π.χ σεμιναρίων και ΙΕΚ, είτε μέσω επί πληρωμή μεταπτυχιακών από τα ΑΕΙ… αντί για την αναγκαία επιμόρφωση με προϋποθέσεις που προτείνει ο κλάδος».τέλος αναφέρθηκε στην μισθολογική κατάσταση των εκπαιδευτικών και τα «κυβερνητικά παραμύθια για αυξήσεις μέσω αξιολόγησης».
Ο Γ. Μελιόπουλος σημείωσε ότι «έχουμε πλημμυρίσει από κάθε είδους ημερίδες» και πως είναι ανάγκη ο κλάδος να είναι σε αγωνιστική εγρήγορση καθώς και στην ανάγκη αγωνιστικού μετώπου καθηγητών-δασκάλων-γονιών και μαθητών.

Ο Ν. Μπέης στάθηκε στο μισθολογικό των εκπαιδευτικών αποκαλύπτοντας ότι η συντριπτική τους πλειοψηφία αμείβεται με μισθούς 800-900 ευρώ και ότι οι μνημονιακές υποχρεώσεις της χώρας δεν προβλέπουν αυξήσεις τουλάχιστον μέχρι το 2016

Ο Μ. Γαλουζής στάθηκε σε παραδείγματα της κατάστασης που επικρατεί  (π.χ κατάργησης τάξης υποδοχής στο Εσπερινό) ενώ σημείωσε ότι τα προβαλλόμενα αιτήματα έχουν ευρύτερο εκπαιδευτικό χαρακτήρα και πως χρειάζεται πανεκπαιδευτικό μέτωπο.

Ο Π. Χατζησάββας σημείωσε ότι «η πολιτεία βγάζει την ουρά της στα ζητήματα χρηματοδότησης» ενώ τόνισε τις ελλείψεις ακόμη και βασικών ζητημάτων στα σχολεία.

Η Σ. Απιδοπούλου στάθηκε στα προβλήματα των νηπιαγωγείων σημειώνοντας ότι πολλά από αυτά λειτουργούν και με «παρατήματα» σε ενοικιαζόμενα κτήρια.

Κοινή ήταν η εκτίμηση τους, ότι το επόμενο διάστημα με βάση και τα οξυμένα αυτά προβλήματα, σε συντονισμό με τους γονείς θα υπάρχουν αγωνιστικές κινητοποιήσεις που δεν έχουν ακόμη προγραμματιστεί στην λεπτομέρεια τους.
 

Έχει διαβαστεί 406 φορές

Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό το άρθρο.

Δεν σας επιτρέπεται η υποβολή σχολίων. Παρακαλούμε συνδεθείτε.

Αναζήτηση

advertisement

Συνέντευξη με την πρέσβειρα της Κούβας Zelmys María Domínguez Cortina

advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement

Τα Πιο Δημοφιλή

Ο Καιρός στη Βέροια



Ο καιρός τώρα

Καθαρός
Καθαρός
Θερμοκρασία 15 °C
Άνεμος ΒΒΔ 1-2 μποφόρ

Τρίτη, 22 Οκτωβρίου

Λιακάδα
Λιακάδα
Θερμοκρασία 12 ως 26 °C
Άνεμος ΒΒΑ 1-2 μποφόρ

Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου

Λιακάδα
Λιακάδα
Θερμοκρασία 11 ως 24 °C
Άνεμος ΒΒΑ 1-2 μποφόρ

Ποιός είναι online

Έχουμε online 339 επισκέπτες και 1 μέλος.

Αρχική σελίδα για κινητά