Δευτέρα, 17 Φεβ, 2020

  • «Γράμματα της Ποίησης»: 19 ποιητές εντέχνως στο Ατέχνως
  • Υποκριτικός «καυγάς» για το κράτος και τους «αρμούς της εξουσίας»...
  • Για την αντισυναδελφική και αντισυνδικαλιστική στάση της Διευθύντριας του 4ου Δ.Σ. Βέροιας
  • ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Αύριο κατατίθεται στη Βουλή το νέο αντιασφαλιστικό έκτρωμα
  • ΠΑΛΑΙΟΝΤΟΛΟΓΙΑ: Ανακαλύφθηκαν απολιθώματα γιγάντιας χελώνας με μέγεθος αυτοκινήτου
  •  ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΝΑΟΥΣΑΣ «ΜΑΡΙΝΟΣ ΑΝΤΥΠΑΣ» και ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΑΓΡΟΤΩΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ
«Γράμματα της Ποίησης»: 19 ποιητές εντέχνως στο Ατέχνως1 Υποκριτικός «καυγάς» για το κράτος και τους «αρμούς της εξουσίας»...2 Για την αντισυναδελφική και αντισυνδικαλιστική στάση της Διευθύντριας του 4ου Δ.Σ. Βέροιας3 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Αύριο κατατίθεται στη Βουλή το νέο αντιασφαλιστικό έκτρωμα4 ΠΑΛΑΙΟΝΤΟΛΟΓΙΑ: Ανακαλύφθηκαν απολιθώματα γιγάντιας χελώνας με μέγεθος αυτοκινήτου5  ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΝΑΟΥΣΑΣ «ΜΑΡΙΝΟΣ ΑΝΤΥΠΑΣ» και ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΑΓΡΟΤΩΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ6

Το Σχόλιο της Ημέρας

Αντιπαράθεση Δημάρχου Αλεξάνδρειας Παναγιώτη Γκυρίνη και του Βουλευτή Χρήστου Αντωνίου για το ζήτημα των ευθυνών για την Οζώδη Δερματίτιδα

print
email
από Η Άλλη Άποψη

Με αφορμή τη συζήτηση στη τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ Αλεξάνδρειας σχετικά με την οζώδη δερματίτιδα και τις επιπτώσεις στην δημόσια υγεία της περιοχής, δημόσια αντιπαράθεση ξέσπασε μεταξύ του βουλευτής Ημαθίας του ΣΥΡΙΖΑ Χ. Αντωνίου και του Δημάρχου της Αλεξάνδρειας

Το σχόλιο του Χ. Αντωνίου

Φίλτατος ο Δήμαρχος Αλεξάνδρειας Παναγιώτης Γκυρίνης, αλλά "φιλτάτη και η αλήθεια", σχετικά με την Οζώδη δερματίτιδα, και το πρόβλημα εξεύρεσης χώρου ταφής των ζώων, στις μονάδες που έχουν εντοπισθεί κρούσματα.
Και η αλήθεια είναι ότι για την εξεύρεση και την υπόδειξη χώρου ταφής των ζώων υπεύθυνη κατά το νόμο είναι η περιφερειακή και η τοπική αυτοδιοίκηση ανάλογα με την ιδιοκτησία του χώρου (Δημόσιος ή Δημοτικός), σε συνεργασία με τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες (Κτηνιατρική, τμήμα περιβάλλοντος, αρχαιολογική κατά περίπτωση και εφόσον συντρέχουν λόγοι). Ο σχετικός χώρος πρέπει να βρίσκεται σε σημείο όσο το δυνατόν εγγύτερα στις μονάδες εκτροφής.
Το να πετάμε το "μπαλάκι" και την ευθύνη στη κυβέρνηση είναι το ολιγότερο ανεύθυνο..
Αν περιμένει η περιφερειακή και τοπική αυτοδιοίκηση να τις υποδείξει χώρο ταφής από την Αθήνα ο Μπόλαρης είναι άξια τις μοίρας της, και ανάξια να διαχειρισθεί τις υποθέσεις που τις έχουν ανατεθεί.
Ας αφήσουν όλοι τις δικαιολογίες και το blame game και ας δώσουν άμεση λύση σε ένα πρόβλημα που έχει φέρει σε απόγνωση τους κτηνοτρόφους τις περιοχής.

Η απάντηση του δημάρχου

Με εντυπωσίασε η χτεσινή αντίδραση του φίλτατου βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστου Αντωνίου, αναφορικά με τα όσα είπα και υποστήριξα μέσα στη συνεδρίαση του δημοτικού μας συμβουλίου και τις ευθύνες που σε καμιά περίπτωση δεν έχει ο Δήμος, αλλά υπάρχουν και είναι πολλές τόσο στην Περιφέρεια όσο και στο αρμόδιο Υπουργείο. Εκτιμώ ότι αν αντιδρούσαν οι αρμόδιες υπηρεσίες με την ίδια ταχύτητα που αντέδρασε ο βουλευτής, σήμερα δεν θα είχαμε κανένα πρόβλημα.

Ας πάρουμε από την αρχή τα πράγματα. Εμείς ως διοίκηση εδώ και αρκετό καιρό είχαμε κινηθεί και μάλιστα είχαμε αναμορφώσει σχετικό κωδικό στον προϋπολογισμό μας, διότι αναμέναμε αυτή την εξέλιξη με την οζώδη δερματίτιδα. Κάναμε τις απαραίτητες κινήσεις προς τους αρμόδιους και ιδιαίτερα προς την Διεύθυνση Κτηνιατρικής της περιφερειακής ενότητας Ημαθίας, επισημαίνοντας τον κίνδυνο και την λήψη άμεσων μέτρων ώστε να μη βρεθούμε προ καταστάσεων που δεν θα μπορούν να διαχειριστούν.

Οι ευθύνες του Υπουργείου κατά την εκτίμησή μου βρίσκονται στο γεγονός ότι δεν επόπτευσε τις υπηρεσίες εκείνες που είναι υπεύθυνες, ώστε να διαπιστώσει αν υπάρχει ετοιμότητα να αντιμετωπίσουν τέτοιες καταστάσεις και σε ποιο βαθμό. Διότι, δεν υπάρχει ετοιμότητα σε κανέναν βαθμό, όταν αναζητείται ακόμα και σήμερα χώρος ταφής των νεκρών ζώων ή δεν υπάρχει αποτεφρωτήριο μεγάλων ζώων.

Συνεπώς, καλά θα κάνει ο κύριος Βουλευτής να μην σπεύδει να καλύψει τον Υπουργό και την κυβέρνησή του, αλλά να βλέπει το όλο ζήτημα σφαιρικά και στην πραγματική του διάσταση. Ουδείς ζήτησε από τον κ. Μπόλαρη να υποδείξει χώρο ταφής των ζώων. Γνωρίζουμε τους χώρους του δήμου μας και μάλιστα πολύ καλά και δηλώνω για ακόμα μια φορά ότι τέτοιος χώρος δεν υπάρχει. Ελεύθεροι χώροι υπάρχουν και είναι οι πλατείες, τα πάρκα, οι αυλές των σχολείων και τα κτήματα που νοικιάζουμε στους δημότες μας. Προτείνει ο βουλευτής να υποδείξουμε έναν τέτοιον χώρο;

Εν κατακλείδι. Το θέμα είναι τόσο σοβαρό και δεν μπορεί να διαχειρίζεται με τέτοια χαλαρότητα από πλευράς αρμοδίων. Ο συνδημότης μας Βουλευτής αντί να γράφει σχόλια ας φροντίσει και αυτός να βοηθήσει για να λυθεί το πρόβλημα που καταστρέφει οικονομικά τους κτηνοτρόφους μας.

Και η άποψη μας

Είναι προφανής η "αποτυχία" των μηχανισμών του κράτους στη χώρα μας, κεντρικά και περιφερειακά, φυσικά και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΚΜ), αλλά και της ΕΕ, για την αντιμετώπισή της. Που σχετίζεται και με το πόσο έγκαιρη και στοχευμένη ήταν η ανταπόκρισή τους σε μέτρα και πολιτικές για την αντιμετώπιση τόσο της ίδιας της επιζωοτίας όσο και των συνεπειών της. Ας δούμε ορισμένες από αυτές:

Α. Να οδηγούνται στη θανάτωση και την ταφή χιλιάδες παραγωγικά ζώα.

Β. Τα ενδεδειγμένα μέτρα πρόληψης να έχουν τεράστια καθυστέρηση και δυσκολία εφαρμογής. Οι εμβολιασμοί να εφαρμόζονται καθυστερημένα (και η ΕΕ να καθυστερεί τις αναγκαίες εγκρίσεις και χρηματοδοτήσεις), ενώ σε μεγάλο αριθμό ζώων τα εμβόλια αγοράζονται με ευθύνη των ίδιων των κτηνοτρόφων, όσων δηλαδή έχουν την οικονομική δυνατότητα να το κάνουν, με την ελπίδα να αποζημιωθούν για αυτό αργότερα [παρά τις εγγυήσεις του υπουργείου - Μπόλαρη (30/10/2015) δεν επιστράφηκαν ακόμα τα λεφτά των κτηνοτρόφων για αυτά τα εμβόλια), ενώ οι υπόλοιποι αφήνονται στην τύχη τους για εμβολιασμό των ζώων τους αν και όταν τα προμηθευτεί το υπουργείο. Παράλληλα επιβαρύνονται και με το κόστος των εντομοκτόνων και εντομοαπωθητικών σε επίπεδο μονάδας. Από το αποτέλεσμα δε της εξάπλωσης της επιζωοτίας σε όλη τη χώρα γεννιούνται τουλάχιστο ερωτηματικά για το πόσο στοχευμένος ήταν συνολικά ο σχεδιασμός του προγράμματος εμβολιασμών, με βάση τις ζώνες κινδύνου. Η δε μη έγκαιρη προμήθεια των εμβολίων (π.χ. Σέρρες, Χαλκιδική), ακόμα και όταν αποφασίζονταν εμβολιασμός σε μια περιοχή, αναδεικνύει πέραν των ευθυνών της κυβέρνησης και Περιφερειών και την τεράστια αρνητική επίδραση που έχει το γεγονός ότι η παραγωγή και η διάθεσή τους είναι εμπόρευμα στα χέρια μονοπωλιακών ομίλων, υποταγμένο στους νόμους της καπιταλιστικής κερδοφορίας.

Μένουν επίσης σε καθεστώς συσκότισης άλλες παράμετροι και ανάλογα ερωτήματα που αφορούν τον τρόπο που εισήχθη η ασθένεια στη χώρα, τη δυνατότητα ελέγχου των μετακινήσεων στο ενδοκοινοτικό εμπόριο (η διέλευση φορτηγών μεταφοράς ζώων μέσα από την προσβεβλημένη Βουλγαρία αποφευγόταν, μέσω απλής "σύστασης" της ΕΕ (κανονισμός ΕΚ 206/2010) αλλά και της χώρας μας, προκειμένου να διασφαλίσει το ενδοκοινοτικό εμπόριο(!), μια από τις γνωστές 4 ελευθερίες της ΕΕ). Αυτά φυσικά δεν μπορεί να είναι άσχετα και με τους λόγους για τους οποίους δεν έγινε κατορθωτό να αντιμετωπιστεί η νόσος όταν ακόμα είχε πρωτοδιαγνωστεί και υπήρχε το χρονικό περιθώριο αντίδρασης πριν πάρει διαστάσεις επιζωοτίας.

Γ. Οι αποζημιώσεις να υπολείπονται κατά πολύ της πραγματικής αγοραίας αξίας των ζώων, να δίνονται με εξαιρετική καθυστέρηση (οι τελευταίοι που αποζημιώθηκαν για θανατώσεις ήταν τον 11/2015) και να μη συμπεριλαμβάνουν καθόλου την αντιμετώπιση της ζημιάς σε απώλεια παραγωγής και εισοδήματος, σε αυξημένο κόστος διατροφής κλπ. εξαιτίας της νόσου και των μέτρων καραντίνας.

Δ. Καμιά μέριμνα δεν παίρνεται για ανακούφιση των κτηνοτρόφων από υποχρεώσεις που προκύπτουν από την εφαρμογή της συνολικότερης πολιτικής (χρέη προς τις τράπεζες, προς τον ΟΓΑ κλπ.).

Ε. Τεράστιες δυσκολίες να εμφανίζονται ακόμα και στο ζήτημα της υγειονομικής ταφής των ζώων λόγω έλλειψης κατάλληλων χώρων και επάρκειας μέσων και πόρων, ενώ η ανάθεσή της γίνεται σε ιδιώτες. Η διαδικασία π.χ. στη Βέροια έχει παγώσει και η κτηνιατρική υπηρεσία είναι σε αδιέξοδο, καθώς δεν αδειοδοτείται κανένας χώρος, ενώ έχει ήδη σε εκκρεμότητα περίπου 440 ζώα προσβεβλημένα για θανάτωση και ταφή. Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη για τα ζώα προς θανάτωση που σε αναμονή απομονωμένα χρειάζονται ζωοτροφές, ενώ αποτελούν εστίες περαιτέρω μόλυνσης;

Ενώ για τις θανατώσεις - απολυμάνσεις - υγειονομικές ταφές, οι ιδιώτες - εργολάβοι είναι απλήρωτοι από το 2014 (αλλαγή νόμου και πληρώνονται μέσα από τον προϋπολογισμό της Περιφέρειας) με αποτέλεσμα πολλοί να αρνούνται να ξαναμπούν στη διαδικασία φέρνοντας τις υπηρεσίες σε αδιέξοδο…

ΣΤ. Την οξύτητα που παίρνει το πρόβλημα της διαχείρισης της εντομοκτονίας (κυρίως των κουνουπιών) αφού τα πανάκριβα εφαρμοζόμενα προγράμματα στις περιφέρειες, όπως και στην ΠΚΜ και από τους δήμους είναι αποσπασματικά και αναποτελεσματικά.

Κερδίζουν οι εταιρείες που αναλαμβάνουν την εφαρμογή τους, αλλά και αυτές που παράγουν τα σκευάσματα που μετά πουλούν και εξατομικευμένα λόγω της αναποτελεσματικότητας των προγραμμάτων στους παραγωγούς.

Ζ. Η κατάσταση των δημόσιων κτηνιατρικών υπηρεσιών και ειδικά της ΠΚΜ όπου είναι αντιμέτωπες με υψηλό αριθμό ζώων (1η π.χ. σε πληθυσμό αγελάδων) που, παρά τις φιλότιμες και συχνά με αυταπάρνηση προσπάθειες του εναπομείναντος προσωπικού τους, αδυνατούν, από άποψη αριθμητικής επάρκειας του επιστημονικού και βοηθητικού προσωπικού τους, των μέσων μετακίνησης και της ανεπάρκειας καυσίμων, να ανταποκριθούν στις ανάγκες. Όταν, μάλιστα, αυτά έχουν τεράστια σημασία στην αντιμετώπιση αυτών των επιζωοτιών, καθώς όταν το συνεργείο επισκεφτεί μία μολυσμένη μονάδα δεν μπορεί για καθορισμένο χρονικό διάστημα ασφαλείας να ξαναμπεί σε μονάδα για αποφυγή της μετάδοσης. Και δεν μπορεί να αντιμετωπιστούν μέσω εφήμερων προσλήψεων, συχνά στο όνομα της αντιμετώπισης "εκτάκτων καταστάσεων", που προκύπτουν όμως διαρκώς, προωθώντας τις ελαστικές εργασιακές σχέσεις. Η ανάθεση, δε, μέρους των αρμοδιοτήτων τους στον ιδιώτη "κτηνίατρο εκτροφής", που παρουσιάστηκε ως πανάκεια από τα κόμματα του ευρωμονόδρομου για τη λύση των προβλημάτων, πέρα από το γεγονός ότι φορτώνει το κόστος στον κτηνοτρόφο και ειδικά το φτωχομεσαίο, που αδυνατεί να το επωμιστεί, έχει αποδείξει και σε αυτή την περίπτωση, με δραματικό τρόπο, την παταγώδη αποτυχία στην αντιμετώπιση του προβλήματος. Στη γραμμή της μείωσης του κόστους εργασίας και της ιδιωτικοποίησης - εμπορευματοποίησης των δημόσιων υπηρεσιών που προωθεί η ΕΕ και εφαρμόζουν οι κυβερνήσεις και ΠΚΜ.

Όλα αυτά, βέβαια, δεν είναι αποτέλεσμα μόνο κάποιων κυβερνητικών αστοχιών ή διαχειριστικών αδυναμιών, ούτε ορισμένων ανεπαρκειών του κανονισμού αντιμετώπισης της νόσου από την ΕΕ και των αντίστοιχων κατευθύνσεων που έδινε για την αντιμετώπιση της νόσου. Εκφράζουν κυρίως τη συνειδητή πολιτική που υπηρετεί τους βασικούς στόχους που αναφέραμε στην αρχή.Οι ευθύνες της διοίκησης της ΠΚΜ για όλα τα παραπάνω είναι προφανείς, αφού όχι μόνο εφαρμόζει αυτήν την πολιτική, αλλά συμφωνεί με το γενικότερο πλαίσιό της και διαχειρίζεται ένα σημαντικό κομμάτι της (κτηνιατρικές υπηρεσίες, πρόγραμμα εντομοκτονίας κλπ.). Η αμφισβήτησή της περιορίζεται απλά στη διαχειριστική ικανότητα της κυβέρνησης και όχι στις βασικές κατευθύνσεις του περιεχομένου που υπηρετεί η πολιτική της στις οποίες και η ίδια η ΠΚΜ συμφωνεί.Ωστόσο, εξίσου υποκρισία και παραπλάνηση είναι να ρίχνονται οι ευθύνες στη γραφειοκρατία και την έλλειψη κατανόησης της ΕΕ, να αθωώνεται συνολικά η πολιτική της ΚΑΠ και όσα την συνοδεύουν και να αναζητείται ουσιαστική λύση στο πλαίσιό της.Ή ακόμα οι κυβερνητικές ευθύνες για τις αποφάσεις της ΕΕ να αποδίδονται στη διαπραγματευτική δεινότητα των κυβερνήσεων, φέρνοντας ως παράδειγμα το τι έχουν πετύχει άλλες χώρες της ΕΕ για την υπεράσπιση της καπιταλιστικής κτηνοτροφίας τους παραγνωρίζοντας το οικονομικό πολιτικό βάρος κάθε χώρας.

 

Ή με το να αναζητείται η λύση του προβλήματός της στην κατανόηση από τους υπεύθυνους της ΕΕ θεματοφύλακες της ΚΑΠ που έχει οδηγήσει σε αυτή την τραγική κατάσταση την πλειοψηφία των αγελαδοτρόφων. Δεν είναι η στάση τους, όπως από κάποιους εμφανίζεται, πρωτοφανής τάχα η συμπεριφορά των εταίρων, για την οποία καλούνται να δείξουν μεταμέλεια και στροφή σε μια κοινή λογική. Οι επιλογές τους σταθμίζουν ως προτεραιότητες τα συμφέροντα των μονοπωλιακών τους ομίλων και συνολικά και ειδικά στον κλάδο της αγελαδοτροφίας. Ακόμα και αν κάποια μέτρα παρθούν για την ουσιαστικότερη αντιμετώπιση της ΟΔ, τελικά σε αυτό το κριτήριο θα υπακούουν.

Για την άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος της οζώδους δερματίτιδας απαιτούμε:

Πλήρη έγκαιρη, χωρίς καμιά καθυστέρηση και καθολική αποζημίωση των πληγέντων κτηνοτρόφων. Για το ζωικό κεφάλαιο στο πραγματικό ύψος της αξίας των ζώων, για την άμεση αναπλήρωσή του, αλλά και για την απώλεια παραγωγής και εισοδήματος, λόγω αυξημένου κόστος διατροφής κλπ. εξαιτίας της νόσου και των μέτρων καραντίνας.

Άμεση καταβολή των οφειλόμενων από το κράτος στους κτηνοτρόφους (εξισωτικές αποζημιώσεις, ενισχύσεις κλπ.).

Αναστολή υποχρεώσεων σε ασφαλιστικές εισφορές, εφορία, τράπεζες, καμιά κατάσχεση.

Κατάργηση των νέων και παλιών νόμων για τη ληστρική φορολογία των αγροτών -κτηνοτρόφων και την αντιασφαλιστική επίθεση εναντίον τους

Λήψη μέτρων αποφασιστικής μείωσης του κόστους παραγωγής, αλλά και τιμών των προϊόντων, που να διασφαλίζουν την αξιοπρεπή επιβίωση των μικρομεσαίων κτηνοτρόφων.

Άμεση ενίσχυση των κτηνιατρικών υπηρεσιών του Δημοσίου με μόνιμο κτηνιατρικό και άλλο βοηθητικό - διοικητικό προσωπικό, αύξηση ημερών εκτός έδρας για εντατικούς ελέγχους στις μονάδες και στα σημεία υγειονομικής ταφής.

Εξασφάλιση της ύπαρξης και της καταλληλότητας χώρων υγειονομικής ταφής στις περιοχές που υπάρχουν αντίστοιχα προβλήματα και της απρόσκοπτης λειτουργίας τους, με άμεση ανάληψη ευθύνης από την ΠΚΜ.

Ενίσχυση εξοπλισμού και της εργαστηριακής υποδομής των υπηρεσιών.

Αγορά των απαραίτητων εμβολίων από το κράτος και πλήρης ανάληψη της ευθύνης του κόστους και της εφαρμογής του εμβολιασμού από αυτό, χωρίς τη μεσολάβηση των ιδιωτών, χωρίς ταξική διαφοροποίηση που πραγματοποιείται με την αγορά τους μόνο από όσους έχουν την οικονομική δυνατότητα να το κάνουν.

Λήψη επιπλέον προληπτικών μέτρων όπως τάφροι απολύμανσης στα όρια κάθε νομού.

Κατάργηση του θεσμού του κτηνιάτρου εκτροφής.

Προάσπιση της κτηνοτροφίας. της υγείας των ζώων και κυρίως της δημόσιας υγείας από ενισχυμένη αποκλειστικά Δημόσια Δωρεάν Κτηνιατρική Υπηρεσία.

Μέτρα απεντόμωσης και πρόληψης των μονάδων και των γύρω ύποπτων χώρων. Κάλυψη από το κράτος του κόστους των εντομοκτόνων και εντομοαπωθητικών, που απαιτούνται. Τα προγράμματα εντομοκτονίας να εφαρμόζονται ενιαία από κρατικό φορέα με ευθύνη των υπηρεσιών του, με κατάλληλη για αυτό το σκοπό στελέχωση, εξοπλισμό και μέσα και όχι αποσπασματικά και άναρχα από ιδιώτες, όπως σήμερα.

 

 

 

Έχει διαβαστεί 150 φορές

Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό το άρθρο.

Δεν σας επιτρέπεται η υποβολή σχολίων. Παρακαλούμε συνδεθείτε.

Αναζήτηση

advertisement

Συνέντευξη με την πρέσβειρα της Κούβας Zelmys María Domínguez Cortina

Από την εκδήλωση της "ΑΛΛΗΣ ΑΠΟΨΗΣ" στο Foyer στη Βέροια(27/12/19)

 

Οι ερωτήσεις της "ΑΛΛΗΣ ΑΠΟΨΗΣ" προς την Έφη Αχτσιόγλου

 

advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement

Τα Πιο Δημοφιλή

Ο Καιρός στη Βέροια



Ο καιρός τώρα

Λιακάδα
Λιακάδα
Θερμοκρασία 4 °C
Άνεμος Ν 1-2 μποφόρ

Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου

Κυρίως λιακάδα
Κυρίως λιακάδα
Θερμοκρασία 3 ως 14 °C
Άνεμος ΒΒΑ 1-2 μποφόρ

Τρίτη, 18 Φεβρουαρίου

Κυρίως λιακάδα
Κυρίως λιακάδα
Θερμοκρασία 4 ως 16 °C
Άνεμος ΑΝΑ 1-2 μποφόρ

Ποιός είναι online

Έχουμε online 129 επισκέπτες και 0 μέλη.

Αρχική σελίδα για κινητά