Παρασκευή, 05 Μάρ, 2021

  • Ξανα ισχυρός μετασεισμός 5,8 ρίχτερ!
  • ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΓΓ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ
  • Η ημερήσια έκθεση για την πανδημία 4/3
  • Λευτέρης Κορυφίδης φιλόλογος,συγγραφέας: «Τα ποιήματα της συλλογής χρησιμοποιούν τα σύμβολα που τόσο πλουσιοπάροχα παρέχει ο Μύθος για να περιγράψουν τα συναισθήματα και τους προβληματισμούς του ανθρώπου.»
  • ΚΥΡ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: Θεωρεί πως όλα είναι «καλώς καμωμένα» από την κυβέρνηση και φορτώνει στο λαό την ευθύνη για την εκτίναξη των κρουσμάτων
  • «Οδηγό Τοπικών Επιχειρήσεων» δημιουργεί ο Δήμος Βέροιας σε συνεργασία με τον ΟΕΒ και τον Εμπορικό Σύλλογο
Ξανα ισχυρός μετασεισμός 5,8 ρίχτερ!1 ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΓΓ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ2 Η ημερήσια έκθεση για την πανδημία 4/33 Λευτέρης Κορυφίδης φιλόλογος,συγγραφέας: «Τα ποιήματα της συλλογής χρησιμοποιούν τα σύμβολα που τόσο πλουσιοπάροχα παρέχει ο Μύθος για να περιγράψουν τα συναισθήματα και τους προβληματισμούς του ανθρώπου.»4 ΚΥΡ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: Θεωρεί πως όλα είναι «καλώς καμωμένα» από την κυβέρνηση και φορτώνει στο λαό την ευθύνη για την εκτίναξη των κρουσμάτων5 «Οδηγό Τοπικών Επιχειρήσεων» δημιουργεί ο Δήμος Βέροιας σε συνεργασία με τον ΟΕΒ και τον Εμπορικό Σύλλογο6

Το Σχόλιο της Ημέρας

Μαζική απόρριψη της «αξιολόγησης»

Μια μάχη με αποφασιστική σημασία και με πολλές προεκτάσεις, ενάντια στις στρατηγικές επιλογές για την Παιδεία και με επίκεντρο την υπεράσπιση των μορφωτικών δικαιωμάτων, βρίσκεται αυτό το διάστημα σε εξέλιξη στα σχολεία. Ο λόγος για την αντιπαράθεση με την προσπάθεια της κυβέρνησης να προωθήσει την εσωτερική και εξωτερική «αξιολόγ... Περισσότερα

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: Απόσυρση της εγκυκλίου για την αξιολόγηση των μαθητών

από Η Άλλη Άποψη
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: Απόσυρση της εγκυκλίου για την αξιολόγηση των μαθητών

«Η αξιολόγηση των μαθητών προϋποθέτει εκπαιδευτική διαδικασία άξια να δώσει σε όλους τους μαθητές τα εφόδια και τη γνώση του γνωστικού αντικειμένου», τονίζει σε ανακοίνωση η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών. Ζητά την απόσυρση της εγκυκλίου για την αξιολόγηση των μαθητών, μείωση και αναπροσαρμογή της ύλης σε όλες τις τάξεις, κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων, άμεση εφαρμογή των προγραμμάτων ενισχυτικής και πρόσθετης διδασκαλίας και μέτρα προστασίας για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Οι εκπαιδευτικοί, όλον αυτόν τον καιρό δίνουμε τον καλύτερο μας εαυτό για να υπερασπιστούμε το αγαθό της μόρφωσης. Στις πρωτόγνωρες συνθήκες της πανδημίας, με το καθεστώς της τηλεκπαίδευσης, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές, συχνά και οι γονείς βρίσκονται ατελείωτες ώρες μπροστά από μία οθόνη υπολογιστή, τάμπλετ, ή ακόμα και κινητού τηλεφώνου. Κάνουμε αυτό που περνάει από το χέρι μας για να διατηρήσουμε την επαφή με την εκπαιδευτική διαδικασία, να κρατήσουμε ζωντανή στη σχέση των μαθητών με το σχολείο, να διαχειριστούμε με διακριτικότητα και παιδαγωγική ευαισθησία μια καθόλα στεγνή και απόλυτα ατομική διαδικασία. Η εξ αποστάσεως διδασκαλία από τη φύση της δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη δια ζώσης, εκ των πραγμάτων ο μαθητής δυσκολεύεται να προσεγγίσει νέες έννοιες και νόμους.

Σε αυτό τον αγώνα, το Υπουργείο Παιδείας είναι απόν. Δεν πήρε κανένα μέτρο για να εξοπλίσει εκπαιδευτικούς και μαθητές με τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό, με αποτέλεσμα χιλιάδες παιδιά να μειονεκτούν ή και να αποκλείονται εντελώς από την εκπαιδευτική διαδικασία, από φτωχά λαϊκά στρώματα και ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες.

Βρισκόμαστε σε αυτή την κατάσταση εξαιτίας της τραγικής αδράνειας της κυβέρνησης. Έχουν περάσει πάνω από δύο μήνες με κλειστά τα σχολεία και το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει ικανοποιήσει κανένα από τα δίκαια αιτήματα των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονιών, ώστε να ανοίξουν τα σχολεία και να λειτουργήσουν με ασφάλεια (αίθουσες, προσωπικό, μέτρα υγιεινής).

Για τις καταστροφικές συνέπειες των κλειστών σχολείων στην εκπαιδευτική διαδικασία, στην ψυχολογία και στην κοινωνική ζωή των νέων το Υπουργείο Παιδείας καμώνεται πως δεν τρέχει τίποτα. Οι δυσκολίες στην αφομοίωση της ύλης, τα κενά που προέκυψαν και δεν καλύφθηκαν από την περυσινή σχολική χρονιά, η έλλειψη αλληλεπίδρασης, η κόπωση των παιδιών, η αδυναμία συγκέντρωσης, η έλλειψη εργαστηρίων και ο κατάλογος δεν έχει τελειωμό… δεν συγκινούν την πολιτική ηγεσία. Αντιθέτως, με περισσή αναλγησία, στέλνει εγκυκλίους στα σχολεία για τον τρόπο διεξαγωγής των τηλεδιαγωνισμάτων και για την αξιολόγηση των μαθητών. Επιβεβαιώνεται για μία ακόμη φορά η απόσταση που έχει η πολιτική ηγεσία από την εκπαιδευτική πραγματικότητα.

Το Υπουργείο Παιδείας αντί να πάρει άμεσα μέτρα για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων, μέτρα στήριξης των μαθητών, και ιδιαίτερα των μαθητών της Γ’ Λυκείου που ετοιμάζονται για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, έφερε το νόμο για την Τεχνική Εκπαίδευση που βάζει τα παιδιά στην παραγωγή από τα δεκαπέντε μέσω της πρόωρης κατάρτισης. Αλλάζει τον τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ στερώντας από χιλιάδες νέους την πρόσβαση στα δημόσια πανεπιστήμια. Νομοθετεί την ένταση της καταστολής στα Πανεπιστήμια για να τσακίσει τους αγώνες της νεολαίας. Μέριμνά του Υπουργείου δεν είναι μορφώσει τα παιδιά του λαού, να τους δώσει την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν τα όνειρα τους, αλλά να εξασφαλίσει για τις επιχειρήσεις υπάκουο, φτηνό και ευέλικτο εργατικό, περικόπτοντας όσο δεν πάει τις δαπάνες για την παιδεία που αρμόζει στην νέα γενιά.

Οι εκπαιδευτικοί ζούμε κάθε μέρα τις αγωνίες των μαθητών μας και για αυτό δεν μείναμε καθόλου αδιάφοροι στις αστείες εγκυκλίους περί διαγωνισμάτων και τηλεαξιολόγησης του Υπουργείου. Δεν γίναμε συνένοχοι στην απαξίωση της ζωντανής διδασκαλίας και στην φαρσοκωμωδία της κυβέρνησης στα ΜΜΕ ότι «η τηλεκπαίδευση κυλάει ομαλά…»

Στο θέμα της κατάθεσης βαθμολογίας του 1ου 4μήνου οφείλουμε να λειτουργήσουμε ως παιδαγωγοί, με το βλέμμα μας στραμμένο στις ανάγκες των μαθητών μας. Ξέρουμε τις προσπάθειες που και οι μαθητές μας κάνουν και καθημερινά τους επιβραβεύουμε, τους βοηθάμε να σταθούν όρθιοι. Ο βαθμός του 4μήνου, είναι ένας από τους δείκτες της εκπαιδευτικής διαδικασίας, είναι αποτύπωση της συλλογικής προσπάθειας που καταβάλλεται μέσα στην σχολική αίθουσα, σε συνδυασμό με την ατομική προσπάθεια του κάθε μαθητή σε συγκεκριμένο, οικογενειακό, κοινωνικό και οικονομικό πλαίσιο. Η αξιολόγηση των μαθητικών επιδόσεων είναι εργαλείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, και για να επιτελεί το ρόλο της πρέπει να υπάρχει εκπαιδευτική διαδικασία άξια να δώσει στο μαθητή τα εφόδια, για να ανταποκριθεί στους διδακτικούς στόχους, κάτι που δε συνέβη κατά το 1ο 4μηνο του σχολικού έτους. Άλλωστε ακόμα και η ίδια η εκπαιδευτικής νομοθεσία προβλέπει την μεταφορά του βαθμού στο β’ τετράμηνο, όταν δεν συντελούνται οι επαρκείς εκπαιδευτικές συνθήκες.

Έχουμε τη δύναμη να εμποδίσουμε την αντιλαϊκή, αντιεκπαιδευτική, αντιεπιστημονική πολιτική της κυβέρνησης. Όπως έδειξε η πείρα, συλλογικά και οργανωμένα εμποδίσαμε να μπουν οι κάμερες στις σχολικές αίθουσες, ακυρώσαμε στην πράξη την ηλεκτρονική ψηφοφορία για τα υπηρεσιακά συμβούλια.

Καλούμε τους συναδέλφους:

• Να αξιοποιήσουν την δυνατότητα, να δοθεί μία βαθμολογία για τα δύο τετράμηνα στο επόμενο τετράμηνο, με ανοιχτά σχολεία.

• Οι ΕΛΜΕ και οι σύλλογοι διδασκόντων να πάρουν αντίστοιχες αποφάσεις.

Απαιτούμε:

• Απόσυρση της εγκυκλίου για την αξιολόγηση των μαθητών

• Μείωση και αναπροσαρμογή της ύλης σε όλες τις τάξεις,

• Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων

• Άμεση εφαρμογή των προγραμμάτων ενισχυτικής και πρόσθετης διδασκαλίας για τους μαθητές που το έχουν ανάγκη όταν ανοίξουν τα σχολεία

Να ληφθούν άμεσα όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων (διορισμοί εκπαιδευτικών ώστε να αραιώσουν οι μαθητές ανά τμήμα, καθαριότητα, μέσα ατομικής υγιεινής)».

Έχει διαβαστεί 266 φορές

Σχόλια

  • Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό το άρθρο.
 
Παρακαλώ περιμένετε...

Δεν σας επιτρέπεται η υποβολή σχολίων. Παρακαλούμε συνδεθείτε.

Αναζήτηση

advertisement
advertisement
advertisement

Το βιβλιοχαρτοπωλείο «EΠΙΚΑΙΡΟ» κοντά σας με υπηρεσία Delivery!

advertisement

Η ταβέρνα "Πλάτανος" τώρα κοντά σας και με Delivery!

advertisement
advertisement
advertisement
advertisement

Το βιβλιοχαρτοπωλείο «ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΟ» κοντά σας με υπηρεσία Delivery!

advertisement

Συνέντευξη με την πρέσβειρα της Κούβας Zelmys María Domínguez Cortina

«Η Εθνική Αντίσταση στη Βέροια: Ένα οδοιπορικό στους δρόμους της πόλης μας και στη ιστορία της χώρας μας»

«Άτιμη Ασφαλιστική»

advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement

Ο Καιρός στη Βέροια



Ο καιρός τώρα

Κυρίως καθαρός
Κυρίως καθαρός
Θερμοκρασία 8 °C
Άνεμος ΝΑ 2-3 μποφόρ

Παρασκευή, 05 Μαρτίου

Μερική λιακάδα
Μερική λιακάδα
Θερμοκρασία 7 ως 18 °C
Άνεμος ΒΑ 1-2 μποφόρ

Σάββατο, 06 Μαρτίου

Καταιγίδες
Καταιγίδες
Θερμοκρασία 4 ως 16 °C
Άνεμος Β 2 μποφόρ

Ποιός είναι online

Έχουμε online 822 επισκέπτες και 0 μέλη.