Πέμπτη, 25 Απρ, 2024

  • ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
  • Στην ΕΕ των πολέμων απαντάμε: Με πιο ΔΥΝΑΤΟ ΚΚΕ ενάντια στους ιμπεριαλιστικούς πολέμους και την πολεμική εμπλοκή της Ελλάδας!
  • ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ: Να αποσυρθεί τώρα το νομοσχέδιο για τον «Δικαστικό Χάρτη»
  • Κυκλοφόρησε το νέο (11ο) βιβλίο του Αλέκου Χατζηκώστα «Τα χειρόγραφα του θανάτου»
  • Είκοσι χρόνια από την απόρριψη του διχοτομικού «σχεδίου Ανάν»
  • Εορταστικό πρόγραμμα εμπορικού συλλόγου Βέροιας
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΒΕΡΟΙΑΣ1 Στην ΕΕ των πολέμων απαντάμε: Με πιο ΔΥΝΑΤΟ ΚΚΕ ενάντια στους ιμπεριαλιστικούς πολέμους και την πολεμική εμπλοκή της Ελλάδας!2 ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ: Να αποσυρθεί τώρα το νομοσχέδιο για τον «Δικαστικό Χάρτη»3 Κυκλοφόρησε το νέο (11ο) βιβλίο του Αλέκου Χατζηκώστα «Τα χειρόγραφα του θανάτου»4 Είκοσι χρόνια από την απόρριψη του διχοτομικού «σχεδίου Ανάν»5 Εορταστικό πρόγραμμα εμπορικού συλλόγου Βέροιας6

Το Σχόλιο της Ημέρας

Απεμπλοκή ΤΩΡΑ!

Απεμπλοκή ΤΩΡΑ!

Η νέα άμεση εμπλοκή της φρεγάτας “Ύδρα” σε πολεμικές επιχειρήσεις στον Κόλπο του Άντεν επιβεβαιώνει τους μεγάλους κινδύνους που συνεπάγεται η παρουσία της ελληνικής φρεγάτας στο “στόμα του λύκου”, αλλά και την αναγκαιότητα της άμεσης επιστροφής της. Όσο αυτό δεν συμβαίνει, η κυβέρνηση της ΝΔ και τα άλλα κόμματα που συναινούν σ’ αυτή τη... Περισσότερα

ΕΛΜΕ ΗΜΑΘΙΑΣ: ΓΙΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ

από Η Άλλη Άποψη

Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ Ημαθίας εναντιώνεται στην τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας που αφορά τα Τμήματα Ένταξης (ΤΕ) που λειτουργούν στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Όπως αναφέρεται στην εν λόγω τροπολογία «Ο εκπαιδευτικός του ΤΕ υποστηρίζει τους μαθητές εντός του περιβάλλοντος της τάξης τους (…) Η υποστήριξη σε ιδιαίτερο χώρο υλοποιείται εφόσον το επιβάλλουν οι ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών». Θεωρούμε ότι με την τροπολογία αυτή υποβαθμίζεται ο ουσιαστικός ρόλος που προσφέρουν τα ΤΕ.
Τα ΤΕ αποτελούν μια δομή Ειδικής Αγωγής, που εξακολουθούν μέχρι και σήμερα να είναι, ίσως, μια από τις κυριότερες δομές παροχής Ειδικής Αγωγής σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο δημόσιο σχολείο. Παρά το γεγονός, ότι ο αριθμός των ΤΕ είναι ανεπαρκής και ο τρόπος λειτουργίας τους πίσω από τις πραγματικές ανάγκες, ωστόσο τα ΤΕ επιτελούν σοβαρό ρόλο σε σχέση με την αποστολή τους, την παρέμβαση και στήριξη των παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. 
Η εικόνα των σημερινών ελληνικών σχολείων χαρακτηρίζεται από τμήματα 25 ή και παραπάνω μαθητών, από αίθουσες μικρές, που στερούνται υλικοτεχνικής υποδομής και, το κυριότερο, από εκπαιδευτικούς που δεν είναι εξειδικευμένοι σε θέματα και μαθησιακά προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι, έστω, κουτσουρεμένες δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, αρχής γενομένης από τα τμήματα ένταξης.
Επομένως, η ενσωμάτωση του τμήματος ένταξης μέσα στην τάξη εγκυμονεί κινδύνους για την ορθή ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και την επιτυχία του εκπαιδευτικού έργου. Με τις σημερινές ελλείψεις σε επίπεδο, υποδομών, προσωπικού και με τις αυξημένες απαιτήσεις του προγράμματος, στο οποίο καλούνται να ανταπεξέλθουν οι μαθητές, η κατάργηση των τμημάτων ένταξης, θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα τόσο για τα ίδια τα παιδιά, όσο και για το εκπαιδευτικό προσωπικό. Ο καθηγητής ειδικής αγωγής θα είναι μόνιμα περιπλανώμενος και θα είναι αδύνατον να ανταποκριθεί στο σύνθετο και δύσκολο έργο του (αυτοψία, καταγραφή, συμβουλευτική, επιστημονική, παιδαγωγική και εξατομικευμένη παρέμβαση). Επίσης, υποβαθμίζεται το γεγονός ότι ο εκπαιδευτικός του ΤΕ ομαδοποιεί τους μαθητές που έχει με βάση τις ιδιαίτερες δυσκολίες τους, βοηθώντας περισσότερους του ενός μαθητές από διαφορετικά τμήματα ή τάξεις.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
Ίδρυση Τμημάτων Ένταξης σε κάθε σχολική μονάδα με υπουργική απόφαση για μαθητές που έχουν αντίστοιχη γνωμάτευση για να μη «μεταφέρονται» παιδιά από σχολείο σε σχολείο που δεν υπάγεται στην περιοχή διαμονής τους μόνο και μόνο για να έχουν τη δυνατότητα παρακολούθησης Τ.Ε. γεγονός που προκαλεί μεγάλη ταλαιπωρία στις οικογένειες των παιδιών αυτών και έχει ψυχολογικό κόστος για τα ίδια.
Μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και πραγματοποίηση νέων διορισμών. Να συγκροτηθεί διεπιστημονική επιτροπή η οποία θα αποφασίσει τους όρους και τον τρόπο μοριοδότησης των αναπληρωτών λαμβάνοντας υπόψη όλες τις παραμέτρους ώστε να μην αδικηθεί κανείς.
Γενναία χρηματοδότηση για την ειδική αγωγή τόσο για τον εξοπλισμό των σχολικών μονάδων σε υλικοτεχνική υποδομή όσο και για την επιμόρφωση των καθηγητών. Να επαναλειτουργήσει ο θεσμός της Μετεκπαίδευσης για εκπαιδευτικούς Β/θμιας.
Σχεδιασμένη και με επιστημονική φροντίδα αντιμετώπιση της Ειδικής Αγωγής, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των παιδιών.
Έγκαιρη πρόσληψη των αναπληρωτών καθηγητών για τη διευκόλυνση τόσο των οικογενειών των παιδιών αυτών όσο των σχολικών μονάδων και των ίδιων των καθηγητών για την πραγματοποίηση του έργου για το οποίο έχουν κληθεί (γνωριμία με τα παιδιά, οργάνωση τμημάτων βάσει δυνατοτήτων, εξατομικευμένη στοχοθεσία και υλοποίηση του προγράμματος).
Σχολικοί σύμβουλοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και όχι πρωτοβάθμιας ώστε να κατανοούν και να γνωρίζουν τις ανάγκες και τις δυσκολίες που προκύπτουν στη σχολική αυτή βαθμίδα και να βοηθούν στην επίλυση αυτών.
Δυνατότητα ύπαρξης αμοιβαίων μεταθέσεων για αναπληρωτές που προσλαμβάνονται στην ίδια φάση ώστε να μην επιβαρύνονται οικονομικά με ενοίκια και μετακινήσεις οι εκπαιδευτικοί δεδομένης της ευρύτερης δεινής οικονομικής κατάστασης που επικρατεί.

Έχει διαβαστεί 434 φορές

Σχόλια

  • Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό το άρθρο.
 
Παρακαλώ περιμένετε...

Δεν σας επιτρέπεται η υποβολή σχολίων. Παρακαλούμε συνδεθείτε.

Αναζήτηση

advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement

Με ένα κλικ στο κανάλι μας στο Yutube!

advertisement

Το βιβλιοχαρτοπωλείο «ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΟ» κοντά σας με υπηρεσία Delivery!

advertisement

Ποιός είναι online

Έχουμε online 2152 επισκέπτες και 0 μέλη.