Του Αλέκου Χατζηκώστα *Πολύ συζήτηση γίνεται σχετικά με τη μετατροπή της χώρας μας σε «ενεργειακό κόμβο» μία συζήτηση παλιά που τώρα όμως μετά τις συμφωνίες με ΗΠΑ και Ουκρανία ξαναζεστάθηκαν. Πολλά ψέματα και υπερβολές γράφτηκαν.Ας δούμε τα γεγνότα: Δεν πρόλαβαν να φύγουν από την Ελλάδα οι Αμερικανοί ντίλερς του πανάκριβου LNG και κατ... Περισσότερα
Οι μαθητές στη Βέροια δυναμικά και μαχητικά απαίτησαν: «Σχολείο που να μορφώνει και όχι να εξοντώνει»
Τελευταία ενημέρωση από Η Άλλη Άποψη
Με αίτημα "Σχολειό που μορφώνει κι όχι που εξοντώνει" βγήκαν στους δρόμους μαθητές σε όλη την χώρα. Στην Βέροια οι μαθητές συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Δημαρχείου στις 12 και στη συνέχεια αφού διαβάστηκαν τα αιτήματα των μαθητών, ακολούθησε πορεία στους κεντρικούς δρόμους της Βέροιας και στον πεζόδρομο της αγοράς, με μία στάση στα γραφεία της Β/θμιας Εκπαίδευσης όπου αντιπροσωπεία τους κατέθεσε τα αιτήματά τους
Το διεκδικητικό πλαίσιο
Στο διεκδικητικό τους πλαίσιο, οι μαθητές αναφέρουν: "Παλεύουμε για:
Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία για όλους!
να σχολείο που θα μορφώνει και δε θα εξοντώνει!
πουργείο και κυβέρνηση να εξασφαλίσουν τη χρηματοδότηση για να λειτουργούν τα σχολεία μας κανονικά.
Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη των γονιών μας για τη μόρφωση μας.
Άμεση κάλυψη όλων των κενών σε όλα τα σχολεία με μόνιμους διορισμούς. Διανομή όλων των σχολικών βιβλίων σε όλους τους μαθητές.
Να μπορούμε να δίνουμε εισαγωγικές εξετάσεις όσες φορές θέλουμε, κρατώντας βαθμολογία στα μαθήματα που επιθυμούμε.
Δωρεάν ασφαλή μεταφορά για όλους τους μαθητές, όλες τις ώρες της ημέρας. Ένα δωρεάν γεύμα για όλους τους μαθητές.
Να μη μας στοιβάζουν στις τάξεις. 20 μαθητές/τμήμα για να μπορεί να γίνεται μάθημα.
Καμία σκέψη για κατάργηση ή συγχώνευση ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ.
Με ευθύνη του κράτους να εξασφαλιστούν όλες οι απαραίτητες προϋποθέσεις για ουσιαστική εκπαίδευση των προσφυγόπουλων.
Να γίνει σε όλα τα σχολεία προσεισμικός έλεγχος! Καμία κουβέντα για πρωινές και απογευματινές βάρδιες σχολείων!
Καμία σκέψη για επαναφορά της τράπεζας θεμάτων και για ελάχιστη βάση εισαγωγής στα Πανεπιστήμια".