Πέμπτη, 18 Απρ, 2024

  • Ναι, αλλά η Ευρωπαϊκή Ενωση δίνει λεφτά...
  • ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ
  • Νίκησε ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ στην παράταση
  • «Σοβαρός κίνδυνος» το Κίεβο να χάσει τον πόλεμο εντός του 2024 εκτιμούν Βρετανοί στρατιωτικοί αναλυτές
  • «Ισχυρή και σκληρή απάντηση» στην «παραμικρή επίθεση» του Ισραήλ προαναγγέλλει ο πρόεδρος του Ιράν
  • Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΗΜΑΘΙΑ
Ναι, αλλά η Ευρωπαϊκή Ενωση δίνει λεφτά...1 ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ2 Νίκησε ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ στην παράταση3 «Σοβαρός κίνδυνος» το Κίεβο να χάσει τον πόλεμο εντός του 2024 εκτιμούν Βρετανοί στρατιωτικοί αναλυτές4 «Ισχυρή και σκληρή απάντηση» στην «παραμικρή επίθεση» του Ισραήλ προαναγγέλλει ο πρόεδρος του Ιράν5 Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΗΜΑΘΙΑ6

Το Σχόλιο της Ημέρας

Ο άλλος πόλεμος...

Ο άλλος πόλεμος...

Ξεχειλίζουν η οργή και η αγανάκτηση για τον «πόλεμο» στους χώρους δουλειάς, με 10 νεκρούς τις τελευταίες 12 μέρες. Κοινός παρονομαστής είναι η ένταση της εκμετάλλευσης και η έλλειψη μέτρων ασφαλείας, που κάνουν το μεροκάματο θανατηφόρα παγίδα για τους εργαζόμενους.Εργοδοσία, κράτος και ΕΕ είναι συνένοχοι. Με Οδηγίες και Κατευθύνσεις πο... Περισσότερα

ΑΚΡΟΔΑΧΤΥΛΑ:Μία εικαστική συνομιλία λόγου και εικόνας

από Η Άλλη Άποψη

Μία εικαστική συνομιλία λόγου και εικόνας θα λάβει μέρος στο καφέ μπάρ Μπρίκι (Μητροπόλεως, 44).

Εγκαίνια Κυριακή 20 Δεκεμβρίου.

Διάρκεια έως τις 10 Ιανουαρίου 2016.

Ο συγγραφέας Γιώργος Λιόλιος και η φωτογράφος Κλεοπάτρα Χαρίτου στήνουν ένα διάλογο γύρω από το “σώμα” του συναισθήματος.

Ο κάθε ένας, χρησιμοποιώντας το μέσο έκφρασής του, το λόγο και τη φωτογραφία αντίστοιχα, συνομιλούν για τον σωματοποιημένο πόνο, τη μοναξιά και το φόβο, το δικαίωμα στην ελεύθερη έκφραση των συναισθημάτων, κυρίως των σκοτεινών και επίπονων.

                                        

Εμπνευσμένη από το Μαύρο Τετράγωνο του Ρώσσου ζωγράφου Μάλεβιτς (Kazimir Severinovich Malevich), -δημιουργού του κινήματος του Σουπρεματισμού (αρχές 20ου αιώνα)- η Χαρίτου γραπώνεται από την καθαρότερη αυτή μορφή κυβισμού, μέσα από την οποία η καλλιτέχνης βρίσκει καταφύγιο στο μαύρο κενό, με μοναδική αναγνωρίσιμη αλήθεια τις αισθήσεις κι όχι την αισθητική ή την αντικειμενική απεικόνιση.

 

“Στην Τέχνη υπάρχει ανάγκη για αλήθεια κι όχι ειλικρίνεια”, όπου “ Τέχνη, γίνεται η ικανότητα να κατασκευαστεί επί της βάσης, το βάρος, η ταχύτητα και η κατεύθυνση της κίνησης”. Γυμνή από κάθε αντικειμενικό κανόνα, έννοια και ιδέα, το σώμα κινείται και αναπνέει απελευθερωμένο από τις υπηρεσίες της Θρησκείας και του Κράτους, σε κατάσταση αναρχικών σπασμών. Γεννιέται μέσα από τον πόνο και αντιτάσσεται σε κατάσταση πολέμου απέναντι στο φόβο.

 

Με την ίδια συνέπεια, ο Γιώργος Λιόλιος, αποσπά το λόγο από τις εκτυπώσιμες σελίδες και τις τοποθετεί πάνω σε ανοίκειο ως προς τη γραφή υλικό, όπου η μνήμη, η ανάσα, η ύπαρξη ολόκληρη, μεταφέρονται στα δάχτυλα. Δίχως τους αναγνωρίσιμους κανόνες της καθαρής Τέχνης, οι προτάσεις του, με επαναστάτη τα ακροδάχτυλα, “ξερνούν” αισθήσεις και συναισθήματα, εις βάρος των αντικειμενικών κανόνων που ορίζει η λογική.

Έχει διαβαστεί 433 φορές

Σχόλια

  • Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό το άρθρο.
 
Παρακαλώ περιμένετε...

Δεν σας επιτρέπεται η υποβολή σχολίων. Παρακαλούμε συνδεθείτε.

Αναζήτηση

advertisement
advertisement
advertisement
advertisement

Με ένα κλικ στο κανάλι μας στο Yutube!

advertisement

Το βιβλιοχαρτοπωλείο «ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΟ» κοντά σας με υπηρεσία Delivery!

advertisement

Ποιός είναι online

Έχουμε online 265 επισκέπτες και 1 μέλος.