Μόνο χαρά δεν αισθάνονται οι κήρυκες της ευρωενωσιακής «κανονικότητας» με το εαρινό ευρωβαρόμετρο, που δείχνει ότι μόλις το 39% στην Ελλάδα και το 47% (κατά μέσο όρο) στα κράτη - μέλη έχουν θετική εικόνα για την ΕΕ. Σ' αυτό προσθέστε και το στοιχείο ότι 1 στους 4 Ελληνες και σχεδόν το ίδιο μεσοσταθμικά στα άλλα κράτη (23%) θεωρεί ότι η... Περισσότερα
Οι πραγματικοί ιδιοκτήτες
από Η Άλλη Άποψη
«Τα έργα αυτά ανήκουν σε έναν και μοναδικό ιδιοκτήτη, στον ελληνικό λαό, στον οποίο σήμερα τα παραδίδουμε...», είπε ο Αλέξης Τσίπρας στα εγκαίνια της σήραγγας των Τεμπών και γέλασαν μέχρι και οι πέτρες του τούνελ.
Κι αυτό γιατί ο «μοναδικός ιδιοκτήτης», δηλαδή ο λαός (κατά τον πρωθυπουργό), πρέπει να πληρώσει κοντά 60 ευρώ για να πάει Θεσσαλονίκη και να επιστρέψει Αθήνα, μόνο για τα διόδια! Την ίδια στιγμή, από την κατασκευή και τη διαχείριση των αυτοκινητόδρομων, όπως και πολλών ακόμα στρατηγικών υποδομών, οι κατασκευαστικές εταιρείες βγάζουν αμύθητα κέρδη.
Το πρόβλημα, λοιπόν, είναι ακριβώς αυτό: Οτι οι εργαζόμενοι, παρόλο που είναι οι πραγματικοί «κατασκευαστές» όλων αυτών των σημαντικών έργων, δεν είναι και «ιδιοκτήτες» τους. Και για να γίνουν απαιτείται οργάνωση, αγώνας και σύγκρουση με αυτούς που τους κλέβουν τον πλούτο που παράγουν.