Σάββατο, 23 Οκτ, 2021

  • Με την προβιά...
  • Ημερήσια έκθεση επιδημιολογικής επιτήρησης λοίμωξης από το νέο κορωνοϊό 22/10
  • Κανονικά θα γίνει η παρέλαση και οι Εορταστικές εκδηλώσεις της 28ης Οκτωβρίου στην Αλεξάνδρεια
  • Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ ΣΤΗΝ ΗΜΑΘΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 25 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2021
  • Συνεργασία Δήμου Βέροιας με ΟΙΚΟΤΟΠΙΑ για τις δράσεις "Θαλάσσια απορρίμματα, από τα ποτάμια στο Δέλτα "
  • Εντείνονται οι πιέσεις στο Facebook
Με την προβιά...1 Ημερήσια έκθεση επιδημιολογικής επιτήρησης λοίμωξης από το νέο κορωνοϊό 22/102 Κανονικά θα γίνει η παρέλαση και οι Εορταστικές εκδηλώσεις της 28ης Οκτωβρίου στην Αλεξάνδρεια3 Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ ΣΤΗΝ ΗΜΑΘΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 25 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 20214 Συνεργασία Δήμου Βέροιας με ΟΙΚΟΤΟΠΙΑ για τις δράσεις "Θαλάσσια απορρίμματα, από τα ποτάμια στο Δέλτα "5 Εντείνονται οι πιέσεις στο Facebook6

Το Σχόλιο της Ημέρας

Εστίες διασποράς

Εστίες διασποράς

Πάνω από 1.000 τμήματα συγχωνεύονται πανελλαδικά αυτές τις μέρες, προκαλώντας τις οργισμένες αντιδράσεις γονέων και μαθητών, αφού εκτός από το «γης Μαδιάμ» που συνεπάγονται τα 27 και 28 παιδιά στην τάξη, ο συγχρωτισμός γίνεται ακόμα πιο επικίνδυνος για τη διάδοση της πανδημίας, στη φάση της νέας έξαρσης. Καθόλου τυχαία, μάλιστα, η απου... Περισσότερα

Ευγενία Καβαλλάρη, πρόεδρος Συνδέσμου Φιλολόγων νομού Ημαθίας:«Επιχειρείται η διάλυση του δημόσιου σχολείου. Χρειάζεται συνολική απάντηση από εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές»

από Η Άλλη Άποψη
Ευγενία Καβαλλάρη, πρόεδρος Συνδέσμου Φιλολόγων νομού Ημαθίας:«Επιχειρείται η διάλυση του δημόσιου σχολείου. Χρειάζεται συνολική απάντηση από εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές»

Τηλεφωνική συνέντευξη στο ΡΑΔΙΟ-ΑΙΧΜΗ και στην εκπομπή «Λόγια σταράτα» έδωσε η πρόεδρος του Συνδέσμου Φιλολόγων νομού Ημαθίας Ευγενία Καβαλλάρη, τη Δευτέρα 1 Φλεβάρη με αφορμή την επανέναρξη-δια ζώσης- της σχολικής χρονιάς.

Μεταφέροντας το κλίμα  υπογράμμισε. «Τα παιδιά ήταν μουδιασμένα, προσπαθούσαν να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα. Γονείς μας τόνισαν ότι τους παρουσιάστηκαν και ψυχολογικά προβλήματα και ζήτησαν βοήθεια ειδικών. Πάντως αρκετά ήταν αυτά που μας τόνισαν ότι «επιτέλους μετά από μήνες γελάσαμε».Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς της εκπαίδευσης, τόνισε, συνειδητοποίησαν πως η τηλεκπαίδευση είναι από τη φύση της διαδικασία παιδαγωγικά,μορφωτικά και ψυχοπνευματικά διαλυτική για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται καθηλωμένοι μπροστά σε υπολογιστές και κινητά. Και  το σημαντικότερο ,διευρύνει τις κοινωνικές και εκπαιδευτικές ανισότητες.

Αναφερόμενη σε γενικότερα ζητήματα τόνισε: «Στα σχολεία επιστρέψαμε, χωρίς όμως κυβέρνηση και υπουργείο Παιδείας να έχουν πάρει κανένα επιπλέον μέτρο για την ασφαλή λειτουργία τους παρά τις προτάσεις των συλλογικών οργάνων τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των γονέων που απαιτούσαν ανάμεσα σε άλλα να αραιώσουν οι τάξεις, να προσληφθούν επιπλέον καθαρίστριες και εκπαιδευτικό προσωπικό, κ.α. Έτσι, τα μόνα μέτρα προστασίας θα είναι η υποχρεωτική χρήση μάσκας στους εσωτερικούς και τους εξωτερικούς χώρους και τα αντισηπτικά, ενώ προβλέπεται ακόμη ο σχολαστικός καθαρισμός και αερισμός των σχολικών αιθουσών, μέτρο όμως ιδιαίτερα αμφιλεγόμενο όταν υπάρχουν συνθήκες ψύχους, όπως αυτή την περίοδο. Επίσης το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας για άνοιγμα των σχολείων περιλαμβάνει προληπτικά τεστ για τους μαθητές άνω των 16 ετών και τους εκπαιδευτικούς. Τα τεστ είναι προληπτικού χαρακτήρα και θα το κάνει όποιος επιθυμεί.»

Μας θύμισε ότι τα βασικά αιτήματα είναι:

«- Να γίνουν άμεσα προσλήψεις εκπαιδευτικών, ώστε σε συνδυασμό με αξιοποίηση χώρων και αιθουσών να αραιώσει ο μαθητικός πληθυσμός στις σχολικές τάξεις. Να αυξηθεί ο αριθμός μόνιμος καθαριστριών.

- Άμεσα και δωρεάν τεστ Covid στα σχολεία, για εκπαιδευτικούς και μαθητές. Μέτρα για την ουσιαστική ιχνηλάτηση των κρουσμάτων και όχι φόρτωμα αυτής της διαδικασίας στους εκπαιδευτικούς.

- Να προταχθεί ο μαζικός εμβολιασμός των εκπαιδευτικών, ως αναγκαίο μέτρο για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων σε συνθήκες πανδημίας.

Σχολιατρική υπηρεσία για ιχνηλάτηση και παρακολούθηση των κρουσμάτων στα σχολεία.

Να διευρυνθούν οι κατηγορίες ευπαθών ομάδων που δικαιούνται άδεια.

Ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας.

 Για να μην θρηνήσουμε εργαζόμενους, εκπαιδευτικούς και μαθητές.

Για να μην μας οδηγήσουν  και πάλι σε νέο κλείσιμο όπου τότε δεν θα μιλάμε πια μόνο  για χαμένα τρίμηνα αλλά για  ΜΙΑ χαμένη μορφωτικά γενιά παιδιών που δε θα μπορούν να αναπληρώσουν  τα χαμένα οφέλη της ζωντανής εκπαίδευσης και του ανοιχτού σχολείου.»

Σε σχετική ερώτηση για την προσπάθεια της κυβέρνησης- αξιοποιώντας την πανδημία και τις σχετικές απαγορεύσεις- να περάσει αντιδραστικές αλλαγές και στο χώρο της εκπαίδευσης υπογράμμισε: «Πάντως οι μαθητές, εκτός από τον κορονοϊό θα έχουν να αντιμετωπίσουν και την αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, που δεν έχει μπει σε «καραντίνα» όλο αυτό το διάστημα. Υπενθυμίζεται ότι μόνο μετά τις σφοδρές αντιδράσεις μαθητών και εκπαιδευτικών η κυβέρνηση αναγκάστηκε να τροποποιήσει μερικώς τα σχέδιά της για τον τρόπο εξέτασης και βαθμολόγησης των μαθητών. Πλέον οι βαθμολογίες του Α΄ τετραμήνου μπορεί να διαμορφωθούν και χωρίς την ύπαρξη διαγωνίσματος, αλλά με βάση την απόδοσή τους στην τάξη και από τα τεστ που έδωσαν στις τάξεις δια ζώσης, ενώ έχει προβλεφθεί η μη κατάθεση βαθμολογίας για κάποιο μάθημα ή κλάδο μαθήματος που για οποιονδήποτε λόγο ενδεχομένως διδάχθηκε λιγότερο από δέκα (10) ώρες στο Α’ τετράμηνο. Την ίδια ώρα, η μαθητές είναι αντιμέτωποι και με το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας που εισαγάγει αντιδραστικές αλλαγές στο σύστημα πρόσβασης στην ανώτατη εκπαίδευση και μάλιστα μεσούσης της σχολικής χρονιάς, μετατρέποντας σε «πειραματόζωα» του μαθητές της Γ' Λυκείου. Όλα τα παραπάνω αναδεικνύουν το δίκαιο των αιτημάτων που προβάλλουν όλο αυτό το διάστημα μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς για:

- Να γίνει άμεσα αναπροσαρμογή της διδακτέας ύλης σε όλη τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, να εντοπιστούν τα μορφωτικά κενά που έχουν δημιουργηθεί και να αντιμετωπιστούν με επιστημονικό και παιδαγωγικό τρόπο. Σε αυτό το πλαίσιο, να στηριχτούν και να λειτουργήσουν άμεσα οι δομές της ενισχυτικής διδασκαλίας και της πρόσθετης διδακτικής στήριξης.

- Να μην κατατεθεί το νομοσχέδιο της κυβέρνησης και να μην εφαρμοστεί η τράπεζα θεμάτων.»

Και κατέληξε λέγοντας: «Επιχειρείται η διάλυση του δημόσιου σχολείου. Η Τράπεζα θεμάτων, το νέο σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ ,η ισοτιμία των  πτυχίων τους με αυτά των Κολεγίων και των ΙΕΚ ,η ίδρυση των ΕΣΚ(Επαγγελματικές Σχολές Κατάρτισης)συρρικνώνουν και διαλύουν τη γενική και επαγγελματική εκπαίδευση ,πριμοδοτούν την κατάρτιση για τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών και ενισχύουν την ιδιωτική για τους έχοντες και κατέχοντες. Χρειάζεται συνολική απάντηση από εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές»

Έχει διαβαστεί 420 φορές

Σχόλια

  • Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό το άρθρο.
 
Παρακαλώ περιμένετε...

Δεν σας επιτρέπεται η υποβολή σχολίων. Παρακαλούμε συνδεθείτε.

Αναζήτηση

advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement

Συνέντευξη τύπου της πρέσβειρας της Κούβας Zelmys María Domínguez Cortina

Το βιβλιοχαρτοπωλείο «EΠΙΚΑΙΡΟ» κοντά σας με υπηρεσία Delivery!

advertisement
advertisement
advertisement
advertisement

Το βιβλιοχαρτοπωλείο «ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΟ» κοντά σας με υπηρεσία Delivery!

advertisement

«Η Εθνική Αντίσταση στη Βέροια: Ένα οδοιπορικό στους δρόμους της πόλης μας και στη ιστορία της χώρας μας»

«Άτιμη Ασφαλιστική»

advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement
advertisement

Ο Καιρός στη Βέροια



Ο καιρός τώρα

Κυρίως συννεφιασμένος
Κυρίως συννεφιασμένος
Θερμοκρασία 20 °C
Άνεμος ΔΒΔ 0-1 μποφόρ

Τρίτη, 19 Οκτωβρίου

Μερική λιακάδα
Μερική λιακάδα
Θερμοκρασία 9 ως 18 °C
Άνεμος ΒΑ 1-2 μποφόρ

Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου

Κυρίως λιακάδα
Κυρίως λιακάδα
Θερμοκρασία 9 ως 17 °C
Άνεμος ΑΝΑ 1-2 μποφόρ

Ποιός είναι online

Έχουμε online 149 επισκέπτες και 0 μέλη.