Μόνο χαρά δεν αισθάνονται οι κήρυκες της ευρωενωσιακής «κανονικότητας» με το εαρινό ευρωβαρόμετρο, που δείχνει ότι μόλις το 39% στην Ελλάδα και το 47% (κατά μέσο όρο) στα κράτη - μέλη έχουν θετική εικόνα για την ΕΕ. Σ' αυτό προσθέστε και το στοιχείο ότι 1 στους 4 Ελληνες και σχεδόν το ίδιο μεσοσταθμικά στα άλλα κράτη (23%) θεωρεί ότι η... Περισσότερα
Και πάλι για το κάθετο οδικό άξονα
Τελευταία ενημέρωση από Η Άλλη Άποψη
Το ρεπορτάζ της εφημερίδας «ΒΕΡΟΙΑ» (7/6) επαναφέρει στην
επιφάνεια το ζήτημα του κάθετου οδικού άξονα Εγνατία-Σκύδρα (προβλεπόμενο μήκος
36,6 χλμ). Ένα έργο που εδώ και χρόνια δεν έχει ολοκληρωθεί και παρά τις διακηρύξεις
και υποσχέσεις δεν προβλέπεται στο άμεσο μέλλον η ολοκλήρωσή του.
Έχουμε γράψει
από την πρώτη στιγμή (όπως άλλωστε είχαν τοποθετηθεί και φορείς π.χ ΤΕΕ) τις σοβαρές
ευθύνες που υπήρχαν για τη συγκεκριμένη χάραξη. Απλά τα νούμερα που θυμίζει το
συγκεκριμένο ρεπορτάζ έχουν τη σημασία τους και αποδεικνύουν τις επιφυλάξεις μας.
Για απαλλοτριώσεις δόθηκαν 35.000.000 ευρώ. Για το έργο (που
υπάρχει μέχρι τώρα 7,20 χλμ) έχουν δοθεί με βάση και τις εκπτώσεις που έγιναν
από την προκήρυξη του στον ανάδοχο 21.282.488 ευρώ. Για τα υπόλοιπα κομμάτια
του έργου (Πατρίδα-Εγνατία και Σ.Σ Νάουσας και μετά) βρισκόμαστε- με πλήθος
εμποδίων (π.χ αρχαιολογία) στις μελέτες(που και εδώ δόθηκαν μεγάλα ποσά για παράδειγμα
για το τμήμα Πατρίδας –Εγνατία 316.315 ευρω) και φυσικά στο όλο έργο δεν συμπεριλαμβάνονται
τα ποσά που θα δοθούν για τις επιπλέον απαλλοτριώσεις.
Με βάση τα νούμερα όταν
και εάν ολοκληρωθεί η κατασκευή του (πιθανά) θα είναι ένας από τους ακριβότερους
αυτοκινητόδρομους της χώρας μας…
Και φυσικά το μεγάλο ζητούμενο- όταν τελειώσουν όλες οι εκκρεμότητες
(μελέτες, απαλλοτριώσεις- να βρεθεί και σχετικό κονδύλι για τη κατασκευή του,
που από τους αρμόδιους αναζητείτε στα περιβόητα χρήματα του ΕΣΠΑ…