Παρασκευή, 19 Απρ, 2024

  • Σε Νάουσα και Αλεξάνδρεια περιόδευσε ο Ανδρέας Σπυρόπουλος, Γραμματέας ΚΠΕ και υποψήφιος Ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ
  • Υπεγράφη η σύμβαση για την εγκατάσταση επεξεργασίας λυμάτων στη Βεργίνα
  • ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ «ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ» ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ: Ήχησε το «112» σε Θεσσαλία, Μακεδονία, Στερεά και βόρειο Αιγαίο
  • O Τάσος Μπαρτζώκας φέρνει στη Βουλή την ανάγκη να ενταχθούν οι διασώστες ασθενοφόρων ΕΚΑΒ στα επαγγέλματα υγείας
  • Πάνος Δημάκης, συγγραφέας: «Η λογοτεχνία δεν θα χάσει ποτέ αυτή τη ζωοποιό δύναμη που έχει να μπορεί ν’ αλλάξει συνειδήσεις»
  • ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ: Κατασκευή Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων (ΕΕΛ) οικισμού Βεργίνας
Σε Νάουσα και Αλεξάνδρεια περιόδευσε ο Ανδρέας Σπυρόπουλος, Γραμματέας ΚΠΕ και υποψήφιος Ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ1 Υπεγράφη η σύμβαση για την εγκατάσταση επεξεργασίας λυμάτων στη Βεργίνα2 ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ «ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ» ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ: Ήχησε το «112» σε Θεσσαλία, Μακεδονία, Στερεά και βόρειο Αιγαίο3 O Τάσος Μπαρτζώκας φέρνει στη Βουλή την ανάγκη να ενταχθούν οι διασώστες ασθενοφόρων ΕΚΑΒ στα επαγγέλματα υγείας4 Πάνος Δημάκης, συγγραφέας: «Η λογοτεχνία δεν θα χάσει ποτέ αυτή τη ζωοποιό δύναμη που έχει να μπορεί ν’ αλλάξει συνειδήσεις»5 ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ: Κατασκευή Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων (ΕΕΛ) οικισμού Βεργίνας6

Το Σχόλιο της Ημέρας

Ευρωμαντάτα

Ευρωμαντάτα

Μόνο χαρά δεν αισθάνονται οι κήρυκες της ευρωενωσιακής «κανονικότητας» με το εαρινό ευρωβαρόμετρο, που δείχνει ότι μόλις το 39% στην Ελλάδα και το 47% (κατά μέσο όρο) στα κράτη - μέλη έχουν θετική εικόνα για την ΕΕ. Σ' αυτό προσθέστε και το στοιχείο ότι 1 στους 4 Ελληνες και σχεδόν το ίδιο μεσοσταθμικά στα άλλα κράτη (23%) θεωρεί ότι η... Περισσότερα

Και πάλι για το κάθετο οδικό άξονα

Τελευταία ενημέρωση από Η Άλλη Άποψη
Και πάλι για το κάθετο οδικό άξονα

Το ρεπορτάζ της εφημερίδας «ΒΕΡΟΙΑ» (7/6) επαναφέρει στην επιφάνεια το ζήτημα του κάθετου οδικού άξονα Εγνατία-Σκύδρα (προβλεπόμενο μήκος 36,6 χλμ). Ένα έργο που εδώ και χρόνια δεν έχει ολοκληρωθεί και παρά τις διακηρύξεις και υποσχέσεις δεν προβλέπεται στο άμεσο μέλλον η ολοκλήρωσή του.

Έχουμε γράψει από την πρώτη στιγμή (όπως άλλωστε είχαν τοποθετηθεί και φορείς π.χ ΤΕΕ) τις σοβαρές ευθύνες που υπήρχαν για τη συγκεκριμένη χάραξη. Απλά τα νούμερα που θυμίζει το συγκεκριμένο ρεπορτάζ έχουν τη σημασία τους και αποδεικνύουν τις επιφυλάξεις μας.

Για απαλλοτριώσεις δόθηκαν 35.000.000 ευρώ. Για το έργο (που υπάρχει μέχρι τώρα 7,20 χλμ) έχουν δοθεί με βάση και τις εκπτώσεις που έγιναν από την προκήρυξη του στον ανάδοχο 21.282.488 ευρώ. Για τα υπόλοιπα κομμάτια του έργου (Πατρίδα-Εγνατία και Σ.Σ Νάουσας και μετά) βρισκόμαστε- με πλήθος εμποδίων (π.χ αρχαιολογία)  στις μελέτες  (που και εδώ δόθηκαν μεγάλα ποσά για παράδειγμα για το τμήμα Πατρίδας –Εγνατία 316.315 ευρω) και φυσικά στο όλο έργο δεν συμπεριλαμβάνονται τα ποσά που θα δοθούν για τις επιπλέον απαλλοτριώσεις.

Με βάση τα νούμερα όταν και εάν ολοκληρωθεί η κατασκευή του (πιθανά) θα είναι ένας από τους ακριβότερους αυτοκινητόδρομους της χώρας μας…

Και φυσικά το μεγάλο ζητούμενο- όταν τελειώσουν όλες οι εκκρεμότητες (μελέτες, απαλλοτριώσεις- να βρεθεί και σχετικό κονδύλι για τη κατασκευή του, που από τους αρμόδιους αναζητείτε στα περιβόητα χρήματα του ΕΣΠΑ…

Έχει διαβαστεί 385 φορές

Σχόλια

  • Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό το άρθρο.
 
Παρακαλώ περιμένετε...

Δεν σας επιτρέπεται η υποβολή σχολίων. Παρακαλούμε συνδεθείτε.

Αναζήτηση

advertisement
advertisement
advertisement
advertisement

Με ένα κλικ στο κανάλι μας στο Yutube!

advertisement

Το βιβλιοχαρτοπωλείο «ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΟ» κοντά σας με υπηρεσία Delivery!

advertisement

Ποιός είναι online

Έχουμε online 379 επισκέπτες και 0 μέλη.